اسماعیلی: فرهنگ مدرسه سازی در مناطق عشایری باید توسعه یابد

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: فرهنگ مدرسه سازی در مناطق عشایری باید توسعه یابد زیرا که سرمایه‌های انسانی بی‌نظیری در این مناطق وجود دارد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیلی: فرهنگ مدرسه سازی در مناطق عشایری باید توسعه یابد

فرهاد اسماعیلی در آیین افتتاحیه آموزشگاه خیرساز عشایری روستای جمالی منطقه کهمره سرخی گفت: از معدود کارهای ماندگار انسان که هیچ گاه از بین نخواهد رفت امر مدرسه‌سازی است و ما خوشحالیم که این امر در استان فارس به خوبی و با قدرت دنبال می‌شود.

به گفته او به مدرسه لقب صالح میدهیم زیرا که مدرسه با یک فضایی پویا، تربیت کننده و ارزشمند که دارای ریشه های فرهنگی می‌باشد یک موجود زنده است.

اسماعیلی گفت: روح و حیات مدرسه را معلمان تشکیل می‌دهند که انشالله با تخصیص کادر آموزشی مجرب در این مدرسه زمینه موفقیت و هدایت دان آموزان را فراهم خواهیم کرد.

آموزشگاه خیرساز زنده یاد روح الله کنعانی‌وند در زمینی به مساحت یک هزارمترمربع و زیربنای 350 متر مربع با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال دارای 3 کلاس، آزمایشگاه ، نماز خانه و سرویس بهداشتی و یک باب سرایداری توسط خیر محترم مهندس کنعانی وند که خود روزی دانش آموز این مدرسه بوده ساخته شده است.

در این مراسم دکتر رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش محمد رضا سیفی مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش، ، مهندس موصلی مدیرکل نوسازی مدارس فارس، فیاض پور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس، حیدری رییس آموزش و پرورش عشایری و جمعی از مسئولان اداره کل و آموزش و پرورش عشایری و مردم منطقه کهمره سرخی نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار