ایجاد فرصت‌های آموزشی برابر در بین دانش‌آموزان عشایر

شیراز(پانا)- نهمین مرحله تجهیزات آموزشگاهی و هدایای دانش آموزی به مدارس مناطق عشایری استان فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش ارسال شد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد فرصت‌های آموزشی برابر در بین دانش‌آموزان عشایر

یوسف نوری در آیین ارسال تجهیزات اموزشی به مدارس عشایری استان فارس با اشاره به تعبیر امام راحل، از عشایر به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد.

وی افزود: ارسال تجهیزات نوین، فرصت های آموزشی برابری را بین دانش آموزان عشایر ایجاد و عدالت آموزشی را برقرار می کند.

وزیر آموزش و پرورش از همه مسوولان ادارات، نهادها و ارگان‌های استان فارس، که یاریگر آموزش و پرورش عشایر هستند تقدیر کرد.

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس نیز در این مراسم گفت: این تجهیزات شامل اقلام آموزشی، پرورشی، اداری و هدایای دانش آموزی به ارزش اعتباری 120میلیارد ریال می باشد.

بهنام حیدری ادامه داد: این تجهیزات و هدایا درقالب سی دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه کامیونت، به نمایندگی های چهارگانه عشایری در استان فارس ارسال می گردد.

حیدری افزود: این تجهیزات به منظورآمادگی کامل و برنامه‌ریزی مناسب و اجرایی نمودن موفق پروژه مهر در سال تحصیلی جدید و تامین امکانات و تجهیزات کلاسی و آموزشی و همچنین هدایا و نیازمندی های دانش آموزان، در موعد مقرر تحویل مدارس عشایری استان خواهد شد.

در این آیین، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت اموزش و پرورش، مدیر کل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس و جمعی از معاونین و کارشناسان اداره کل و میهمانانی از ادارات، ارگان ها و نهادها و فرهنگیان جامعه‌ی عشایری استان فارس حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار