توزیع ۸۰ تانکر آب در بین روستاییان منطقه سیستان

زاهدان (پانا) - با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه با هدف رفع تنش آبی در برخی از روستاهای منطقه سیستان تعداد ۸۰ تانکر آب بین روستائیان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۸۰ تانکر آب در بین روستاییان منطقه سیستان

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی در جنوب شرق کشور اظهار کرد: با توجه به گرمای شدید هوا و شرایط بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان مانند همیشه رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر این است که خدمت رسانی از نوع بی منت را انجام دهد که در همین راستا جدای از برنامه سالیانه آبرسانی روستاها که دوسال از آغاز آن می گذرد، ۴ تانکر محرومیت زدایی و تانکرهای ۱۰ تا ۳۰ هزار لیتری در این دو سال در تابستان کارهای آبرسانی به روستاهای استان را انجام می‌دهند.
سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری افزود: با توجه به شرایطی که ایجاد شد، جو روانی هم در روستاهای مختلف پیش آمد و کرونا هم مزید بر علت شد.
وی ادامه داد: علاوه بر خدمات رسانی با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور برنامه ریزی انجام و روستاهایی که دچار مشکلات بیشتری بودند تحت پوشش قرار گرفتند.
وی خاطر نشان کرد: این طرح از روستای ملادادی آغاز شده و سایر روستاها نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: بالغ بر ۸۰ تانکر آب میان روستاییان توزیع و ۶ تانکر کار آبرسانی به روستاهای را به صورت ویژه انجام دادند و این کار تداوم خواهد داشت.
این مسئول تصریح کرد: دو تریلی آب معدنی جهت استفاده آشامیدنی روستائیان به منطقه سیستان اعزام که یک تریلی آب معدنی امروز توزیع شده و یک تریلی آب معدنی دیگر فردا در بین مردم روستاهای مورد نیاز منطقه سیستان توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار