معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران:

ستاد بازگشایی مدارس(پروژه مهر ۱۴۰۰) موقعیت و زمینه خدمات آموزشی و پرورشی را فراهم می‌سازد

تهران(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران، بر ضرورت پیش‌بینی دقیق و رفع موانع در کارگروه‌های مختلف ستاد پروژه مهر تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ستاد بازگشایی مدارس(پروژه مهر ۱۴۰۰) موقعیت و زمینه خدمات آموزشی و پرورشی را فراهم  می‌سازد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آ درّی؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران ضمن قدردانی از تلاش و همکاری عوامل اجرایی مناطق و استان در ستاد پروژه مهر ۱۴۰۰ گفت: کارگروه‌های ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر تجهیز و کتب درسی، توجیه- تبلیغ و اطلاع رسانی ،تاییدصلاحیت، ،نظارت و ارزیابی، سلامت و تندرستی، ستادثبت نام مناطق باید سهولت دسترسی به خدمات آموزشی و پرورشی برای ذینفعان یعنی دانش‌آموزان، اولیا آنان و همکاران فرهنگی را به عنوان هدف مشترک مبنای تصمیمات و اقدامات خود قرار دهند.

در جلسه ستاد پروژه مهر استان با مناطق، اقدامات انجام شده مناطق بررسی شد و دری بر ضرورت پیش‌بینی دقیق و رفع موانع در کارگروه‌های مختلف ستاد پروژه مهر تاکید کرد.

او توضیح داد: پیش‌بینی‌های متفکرانه و اصولی، میزان مشکلات و موانع را کاهش می‌دهد و ارائه بازخورد اقدامات سبب تقویت فرایند اجرای پروژه مهر در راستای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید صرف نظر از موقعیت پیش رو یعنی آموزش غیرحضوری (مجازی ترکیبی) یا حضوری می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران افزود: دسترسی به تجهیزات به روز و نیروی انسانی ماهر و متخصص نمایانگر نهادینه‌سازی عدالت آموزشی است. تغییر بسترهای ارائه خدمات و بهره‌گیری از امکانات الکترونیک و غیرحضوری ظرفیت‌های متفاوتی را در اختیار دست‌اندرکاران امر تعلیم و تربیت قرارداده است. رفع موانع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از اولویت‌های اصلی نهاد تعلیم و تربیت در دوران شیوع کروناست. همکاری منسجم و تفکیک دقیق مسئولیت‌ها و حذف موازی‌کاری برای استفاده بهینه از نیرو و تجهیزات ضروری است.

پانته‌آ دری گفت: ارائه بسترهای مختلف دسترسی به اطلاعات، رشته‌ها و شاخه‌های تحصیلی در فضای غیرحضوری مانند سامانه اداره کل و معاونت،کانال‌های هدایت تحصیلی در شاد و محتواهای متنی، تصویری، متحرک از قبیل کد دستوری، بروشورهای الکترونیکی، فیلم‌ و موشن‌گرافی از گام های موثر آموزش و پرورش شهر تهران در شناخت اصولی و انتخاب دقیق دانش‌آموزان در راستای تربیت شهروند چندساحتی است.

وی اظهار امیدواری کرد که مستندسازی تمهیدات انجام شده در ستاد پروژه مهر امکان بررسی و بهبود فرایندها و ماموریت‌های آموزش و پرورش را فراهم کند و بر زمانبندی درست در اجرای ماموریت‌ها و ارائه بازخورد به ذینفعان و عوامل اجرایی پروژه مهر تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار