رئیس جدید قوه قضاییه: این دوره، دوره تحول و تعالی خواهد بود

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه تاکید کرد که این دوره از قوه قضاییه دوره تحول و تعالی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۹۷۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جدید قوه قضاییه: این دوره، دوره تحول و تعالی خواهد بود

به گزارش قوه قضاییه، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم معارفه خود اظهار کرد: خدا را بی نهایت سپاسگزارم که همچنان الطافش به این کشور و رحمانیت و رحیمیتش به این ملت سرازیر است و از مقام معظم رهبری سپاسگزارم که با تایید حضرت باری تعالی و صاحب زمان به بهترین وجه سکان کشتی انقلاب را در دست دارند و آن را هدایت می کنند و با تمام قوا این کشتی در حال حرکت، رو به پیش و در مسیر رسیدن به مقصد اعلاست.

وی گفت: معظم له بار دیگر اعتماد کردند و از داخل قوه قضاییه، رئیس قوه را انتخاب کردند؛ گرچه واقعا بسیار خوشحال بودم اگر کس دیگری از سروران انتخاب می شد و من در خدمت آن شخص می بودم؛ اما تقدیر اینگونه است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای بیان کرد: اکنون به فضل پروردگار و با همکاری سروران عزیز در قوه قضاییه و نخبگان و دلسوزان، با قوت و قدرت این مسئولیت خطیر را دنبال خواهم کرد و دلم بسیار روشن است که با عنایت و فضل پروردگار و کمک دیگران می توانیم قدم هایی را در جهت خدمت به نظام، مردم و ارزش ها برداریم.

رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: از همه کسانی که در این چند روز اخیر با اظهار محبت های خود، این طلبه حقیر و ضعیف را دلگرم کردند، تشکر می کنم و از اینکه امکان حضور خیلی از عزیزان به دلیل وجود شرایط کرونایی در این جلسه محقق نشد، پوزش می خواهم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای با اشاره به مهمترین برنامه ها و سیاست های خود در دستگاه قضایی اظهار کرد: از خدا می خواهم که اولا درک صحیح و شرایط اخلاص در عمل و توان تحمل این بار سنگین را به من عنایت کند و از روح رسول الله(ص) و حضرت زهرا(س) و معصومین(ع) و روح شهدای بزرگ، شهید آیت الله بهشتی، شهید قدوسی و سایر شهدای گرانقدر مدد می طلبم که در این جهت بتوانم قدمی در مسیر کمک به انقلاب و اسلام بردارم و انشاءالله همکاری سایرین، پشتیبان ما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار