آیت‌الله حسینی بوشهری به رئیس جدید قوه قضاییه تبریک گفت

تهران (پانا) - رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست جدید قوه قضاییه را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۷۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله حسینی بوشهری به رئیس جدید قوه قضاییه تبریک گفت

به‌گزارش ایسنا، در پیام آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری آمده است: انتصاب شایسته شما از سوی مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گوییم.

قوه قضاییه به حق نهادی راهبردی در این کشور می‌باشد که حُسن اداره آن، موجب احیای امید و افزایش اعتماد مردم به نظام اسلامی می‌گردد. بر این باوریم که سابقه‌ درخشان شما و تجربه‌گرانبهایتان در عرصه قضایی، روزهای روشنی را در مبارزه با فساد و پیگیری رویکرد تحوّلی موجود و ارتباط وثیق با مردم و اعتناء به گزارش‌های مردمی نوید می‌دهد.

گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، تامین آزادی‌های مشروع، نظارت بر حُسن اجرای قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و بالاخره مبارزه قاطع و مستمر با فساد و اِفساد، مسوولیت عظیم و خطیر سکان‌دار دستگاه قضایی کشور است که امید می‌رود حضرتعالی با توکل به قدرت لایزال الهی و توسّل به اهل بیت«ع» و با به کارگیری نیروهای کارآمد، جهادی، فاضل و صالح به ویژه قضات پاکدست، از این فرصت الهی بهره کامل برده و در بقاء نظام مبارک اسلامی نقش آفرین باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار