استاندار سمنان:

محدودیت‌ها برای جلوگیری از پیک پنجم کرونا در استان سمنان اعمال می شود

سمنان (پانا) – استاندار سمنان با اشاره به صدا درآمدن زنگ هشدار پیک پنجم کرونا در کشور گفت اعمال محدودیت‌ها برای جلوگیری از پیک پنجم کرونا در استان سمنان انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۷۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌ها برای جلوگیری از پیک پنجم کرونا در استان سمنان اعمال می شود

علیرضا آشناگر در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه با شروع پیک پنجم شیوع کرونا ویروس در چند استان کشور و تعدادی از استان‌های هم‌جوار سمنان بر اساس رنگ‌بندی‌های جدید شیوع کرونا ویروس قرمز شدند، خاطرنشان کرد: اگر پروتکل‌ها رعایت نشود، استان سمنان نیز وارد پیک پنجم شیوع کرونا ویروس خواهد شد.

وی از اعمال محدودیت‌ها و تشدید اقدامات برای مراقبت از مردم به‌منظور جلوگیری از پیک پنجم در استان سمنان خبرداد و افزود: آمادگی‌های لازم کادر درمان در استان وجود دارد تا در صورت بروز پیک پنجم با مشکل جدی مواجه نشویم.

استاندار سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، اضافه کرد: در چنین برهه حساسی کرونایی دعوت از مردم برای افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی ممنوع است و با متخلفان در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

آشناگر با اشاره به اینکه نسبت به اوج‌گیری مجدد و پیک پنجم شیوع کرونا ویروس در استان سمنان باید هوشیار بود، اظهارکرد: بعضی از مدیران از مردم برای افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی دعوت می‌کنند که این امر باعث تجمع می‌شود و خلاف قوانین مدیریت و مقابله با کرونا ویروس است.

به گفته استاندار سمنان شهردارانی که در شرایط کرونایی برای افتتاح طرح‌ها دعوت عمومی می‌کنند، ضامن سلامتی مدعوین هستند و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان می‌بایست الزامات کرونایی را به شهرداران و دیگر مسئولان یادآوری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار