تکذیب کودک ربایی در شهرستان گلوگاه

گلوگاه (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلوگاه اخبار منتشر شده در برخی کانال های مجازی شهرستان را در خصوص کودک ربایی توسط یکی از اتباع بیگانه تکذیب کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب کودک ربایی در شهرستان گلوگاه

سرهنگ محمود کلوانی گفت: در روزهای اخیر خبری مبنی بر کودک ربایی در شهرستان گلوگاه توسط یکی از اتباع بیگانه منتشر شد.

کلوانی به پانا گفت: بر اساس ادعای این کانال ها، فرد مورد نظر مردی از اتباع کشور پاکستان بود که به بهانه های مختلف همانند خرید برنج، تهیه نان و موارد این چنینی به منازل رفته و ضمن سرقت، کودکان را می رباید.

وی ضمن رد این خبر افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این مورد صحت نداشته و تعدادی از کانال های مجازی در شهرستان بدون توجه به منبع خبر و کسب اطلاع از نیروی انتظامی این شایعه را نشر دادند.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه نشر این خبر سبب ایجاد موجی از دلهره و اضطراب در میان شهروندان گلوگاهی شده، گفت: از مردم عزیز می خواهم اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر دریافت کنند و به شایعات مطرح شده که بعضا با هدف جذب مخاطب صورت می گیرد، اعتنا نکنند.

کلوانی گفت: طبق ماده ۱۸ قانون جرائم رایانه‌ای، هر شخصی به قصد اضطرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی با سامانه‌های رایانه‌ای اقدام به انتشار اکاذیب کند یا خلاف واقعیت اعلام کند؛ مجرم بوده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

خبرنگار پانا: بیتا موجرلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار