امام جمعه موقت اردستان خبر داد؛

ایجاد بیش از هزار شغل در سال جاری در اردستان

اردستان(پانا)- امام جمعه موقت اردستان از ایجاد بیش از هزار شغل در اردستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد بیش از هزار شغل در سال جاری در اردستان

حجت السلام سید صادق طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اردستان اظهار کرد حضور حداکثری مردم اردستان در انتخابات با وجود مشکلات اقتصادی زیاد که بالاترین میزان مشارکت حدود ۹۶ ‌درصد را داشت نشان از عمق ایمان مردم به راه حضرت امام خمینی(ره) دارد.

وی افزود: مردم در انتخابات در مسیر انقلاب و شهید سلیمانی پیش‌رفتند و به کسی رای دادند که نگاه جهادی دارد و با عنایت خداوند مشکلات حل خواهد شد.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: در دوره دهم نمایندگی مجلس که این مسئولیت را عهده دار شدم مهمترین مشکل ، اشتغال حداقلی در شهرستان بود و بسیاری از کارخانه های شهرستان در حال تعطیلی بودند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰۰ ‌شغل امسال ایجاد خواهد شد،تاکید کرد: کارخانه کویر مقوا روز یکشنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح خواهد شد که در فاز اول نزدیک به ۲۰۰ نفر کار می کنند.

حجت السلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه اولویت اصلی در اردستان مسئله اشتغال است، تصریح کرد: کارخانه موتور اردستان در حال انتقال به کاشان بود و اختلافاتی بین سرمایه گذاران بود که با وساطت و کمک فرماندار شهرستان این مشکل حل شد و الان در حال تولید است و مشکلی ندارد.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد:‌ به دلیل محدودیت در منابع آب در اردستان نمی‌توان در بخش کشاورزی اشتغال پایداری ایجاد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این مشکلات، می‌توانیم در بخش صنعت، شهرستان را رو به جلو حرکت دهیم و برای رفع مشکلات اشتغال در شهرستان پنج گام طی شد که اولین مرحله این است که اجازه ندهیم کارخانه ای در منطقه تعطیل شود.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: کارخانه های اردستان به دنبال کارگر هستند و این نشان از وضیعت پایدار اشتغال در اردستان است.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کر‌د: برجام طبق شرایطی که مقام معظم رهبری فرمودند باید انجام شود که عزت ایران حفظ شود.

وی با بیان اینکه مهم‌تر از انجام برجام خنثی سازی برجام است، تصریح کرد: ما به توانمندی درون خود باید اعتماد کنیم و با شرق تعهدات خود را ببندیم.

خبرنگار:علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار