اجرای طرح گلدسته های رضوان ویژه مکبرین نوجوان دانش آموز با مشارکت آستان قدس رضوی

مشهد(پانا)- جلسه توجیهی طرح گلدسته های رضوان ویژه مکبرین نوجوان و دانش آموزان پسر نواحی مشهد و تبادکان با همکاری و مشارکت آستان قدس رضوی با حضور ۷۰ مربی و معاون پرورشی در حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح گلدسته های رضوان ویژه مکبرین نوجوان دانش آموز با مشارکت آستان قدس رضوی

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس در جهت تعلیم و تربیت نسل نوجوان و جوان با تمام ظرفیت ممکن، در خدمت آموزش و پرورش است.

وی افزود: به حول و قوه الهی و عنایت حضرت رضا علیه السلام طرح مکبرین نوجوان یکی از طرح هایی که با آموزش و پرورش‌ به صورت برنامه بلند مدت آغاز شده، که از مهمترین راههای پیوند و انس دانش آموزان با حرم مطهر رضوی خواهد بود.

حسین شادکام معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: ارتباط دانش آموزان با حرم مطهر فرصت مغتنمی است که ما می توانیم با برنامه ریزی دقیق در راس سایر برنامه های تربیتی دانش آموزان قرار دهیم .

وی ادامه داد: طرح مکبرین نوجوان دانش آموزی طرحی جدید و بدیع است که انتظار می رود همکاران و مربیان پرورشی و تربیتی، طبق تفاهم نامه و دستور العمل اجرا کنند.

وی افزود: درخواست داریم آستان قدس رضوی در حوزه دانش آموزان دختر هم برنامه هایی نظیر جشن تکلیف، سرود و سایر برنامه های متناسب با نیاز دختران، مشارکت نماید تا زمینه حضور و انس دختران دانش آموز با حرم مطهر فراهم شود.

طرح مکبرین نوجوان برای اولین بار با همکاری ۷۰ نفر از معاونین و مربیان پرورشی آموزشگاه های پسر متوسطه اول و دوم نواحی مشهد و تبادکان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار