پیام معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پیامی سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۴۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی و فرهنگی  آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

متن پیام حسین شادکام، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان به مناسبت ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به شرح زیر است:

اردیبهشت هر سال که مزین به نام شریف معلم است و بر تارک آن نام معلمی اندیشمند و مجاهدی نستوه، استاد شهید مرتضی مطهری می‌درخشد، زادروز نهاد تربیتی و تشکیلاتی سازمان دانش آموزی است.
سازمان دانش آموزی تشکیلاتی تربیتی است و برای تربیت تشکیلاتی که دانش آموزان با عضویت در آن تمرین مهارت آموزی و مشق زندگی می کنند.
پیشتازان سازمان دانش آموزی مجالی است برای آموختن دوازده منش و فضیلت نیکو برای زیستی اجتماعی از قرآن و عترت علیهم السلام، برای ساخته شدن و ساختن تمدن نوین ایران اسلامی.
مجلس دانش آموزی میدانی است برای بروز خلاقیت و ارتقای خودباوری و تمرین مدیریت.
خبرگزاری پانا عرصه‌ای است که خبرنگار نوجوان و جوان با ابزار رسانه مروج آگاهی و فضیلت می شود و با نشر اخبار صحیح عرصه را برای عرض اندام رسانه های سیاه دشمن تنگ می‌کند.
۲۱ اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را بهانه می‌کنیم تا از مجاهدت و تلاش روسا، کارشناسان، مدرسان مربیان، یاور مربیان و تمامی اعضای خانواده بزرگ سازمان قدردانی کنیم بدون شک تربیت تمام ساحتی در گرو هم افزایی تمامی عناصر دخیل در آموزش و پرورش از جمله تشکل های دانش آموزی محقق خواهد شد.
توفیق همگان را در ماه برکت و معرفت از خداوند متعال خواهانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار