معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان تأکید کرد:

ضرورت مطابقت کد ملی اولیا با شماره تماس آنان، هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان در پادا

رشت (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول از اول خرداد سال جاری آغاز شده که با توجه به شرایط کرونا و حفظ سلامت آنان پیش ثبت‌نام آنان از طریق سامانه پادا انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت مطابقت کد ملی اولیا با شماره تماس آنان، هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان در پادا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، پریسا فاطمی در گفتگوی زنده با برنامه رادیویی «دریچه » صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان گفت: ثبت دانش آموزان بدو ورود به دبستان از اول خرداد آغاز شده که با توجه به شرایط کرونا ثبت نام آنان از طریق سامانه پادا انجام می شود و بعد از این مرحله اولیا با مراجعه حضوری به مدیر مدرسه و نوبت گیری برای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی فرایند ثبت نام دانش آموز خود را تکمیل می کنند.

وی افزود: هنگام ورود به سامانه پادا، باید شماره تماس اولیا و کد ملی آنان مطابقت داشته باشد که در صورت عدم تطابق کد ملی با شماره تماس سرپرست، سامانه دچار خطا می شود.

آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: به استثنای دانش آموزان متقاضی جابجایی، ثبت نام دانش آموزان میان پایه بصورت خودکار توسط مدیر مدرسه انجام خواهد گرفت و نیازی به مراجعه حضوری آنان نیست.

فاطمی با تأکید بر ضرورت گسترش عدالت آموزشی در مناطق دوردست و کم برخوردار اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته آن گروه از دانش آموزانی که به نحوی امکان دسترسی به اینترنت یا وسایل آموزشی هوشمند را نداشتند از طریق راهبران آموزشی و تهیه درسنامه یا آموزش حضوری و انفرادی آموزش ها در حد امکان برای همه دانش آموزان فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار