مسوول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین:

راه‌اندازی کارناوال و تجمعات انتخاباتی ممنوع

شعبات اخذ رای ۲۵ درصد افزایش یافته اند

قزوین(پانا)- مسوول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین تاکید کرد با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و ستاد انتخابات کشور مبنی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انتخاباتی، راه‌اندازی کارناوال و تجمعات انتخاباتی ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۹۱۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی کارناوال و تجمعات انتخاباتی ممنوع

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، سید حسین بی‌نیاز، مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین، با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه ها در ترغیب مشارکت حداکثری بیان کرد: رسانه ها ابزار و بازوی توانمند در راستای روشنگری اجتماعی بوده و در دوره های مختلف همکاری اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار انتخاباتی بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: انتخابات تجلی گاه و عرصه بروز و ظهور حضور مردم است و هرچه فرد یا افراد با آرای قویتری انتخاب شوند مسوولیت منتخبان سنگین تر است. بنابراین باید تلاش کنیم تا زمینه شفاف سازی برای اطلاع رسانی ایجاد شود.

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین در ادامه اظهار کرد: بحث معیشت مردم و مشکلات سخت اقتصادی، با توجه به اعمال تحریم‌های ظالمانه، شرایط سختی را رقم زد. شاید برخی بی تدبیری ها وجود داشته و مسوولان کوتاهی کرده باشند اما از حق نباید گذشت فشارهای دشمنان و تنگناها، بر این شرایط تأثیرگذار بود.

بی نیاز عنوان کرد: با توجه به اینکه موج چهارم کرونا بعد از تعطیلات ایام نوروز شدت گرفت، ترس و واهمه در جامعه ایجاد شد که حضور در جامعه شدت این بیماری را بیشتر نکند که با برنامه ریزی درست و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و درمانی، شرایط موجود را بهبود بخشید.

وی افزود: این آرامش خیال را به همه شهروندان می دهیم که برای حفظ سلامت هم استانی های عزیز که خط قرمز ما است، با برگزاری انتخابات الکترونیک و افزایش ۲۵ درصدی تعداد شعبات، هیچ مشکلی وجود ندارد.

بی نیاز در ادامه با اشاره به اینکه در بسیاری از برهه ها شرایط سختی در کشور حاکم بوده عنوان کرد: در بزنگاه های سخت، مردم با حضور خود، از انقلاب و نظام حمایت کرده اند و پیش بینی می شود حضور مردم جواب محکمی برای دشمنان خواهد بود.

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین افزود: وظیفه کمیته اطلاع رسانی نسبت به دوره های گذشته سخت تر شده، بنابراین با برگزاری جلسات متعدد و تولید محتوا جهت ارائه خدمات بهتر، بیش از شش هزار پوستر چاپ و با استفاده از ظرفیت شهرداری قزوین، سازمان صمت، اتاق بازرگانی قزوین و شرکت شهرک های صنعتی بین واحد‌های تولیدی و شرکت ها با هدف ایجاد شور انتخاباتی توزیع شد و امیدوارم توانسته باشیم به بخشی از وظایف خود عمل کنیم.

بی نیاز اضافه کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر ۹۶۴ نفر در استان ثبت نامی داشتیم که ۸۵۵ نفر تأیید و ۳۸ نفر انصراف و ۸۱۷ نفر آماده رقابت شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و ستاد انتخابات کشور مبنی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انتخاباتی، راه اندازی کارناوال و تجمعات انتخابات ممنوع بوده و با متخلفین برابر قانون رفتار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار