هدف اصلی همه ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

بیرجند(پانا) ـ رییس شورای قضایی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف اصلی همه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است اضافه کرد پیشگیری از تخلف و جرم و عناوینی که باعث دلسردی مردم می‌شود، برای رسیدن به مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

کد مطلب: ۱۱۸۷۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی همه ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس شورای قضایی استان خراسان‌جنوبی در چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هدف اصلی همه ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است اضافه کرد: پیشگیری از تخلف و جرم و عناوینی که باعث دلسردی مردم می‌شود، برای رسیدن به مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات نماد وحدت و یکپارچگی ملی است گفت: دشمن می‌خواهد انتخابات را به تهدیدی برای نظام اسلامی تبدیل کند و از هر مطلب و موضوعی سوء‌استفاده می‌کنند تا در جامعه تفرقه بیندازند.

رییس شورای قضایی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: ایجاد تفرقه بین مردم از بزرگترین منکرات در عرصه انتخابات است و همگان باید به دنبال تقویت اتحاد و انسجام در جامعه باشیم.

حجت‌الاسلام حمیدی بیان کرد: از دیروز که بحث تایید صلاحیت‌ها مطرح شد، دشمن روی این موضوع خیلی برنامه‌ریزی کرده و امیدوارتر شده تا بتواند گسل‌هایی را در جامعه ایجاد کند که باید این موضوع در استان مورد رصد ما باشد.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه باید اقدامات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای انجام شود افزود: متولیان با افزایش شعب اخذ رای به مردم برای حفظ سلامت آنان اطمینان دهند تا هیچ نگرانی برای حضور در انتخابات نداشته باشند.

وی تصریح کرد: لازم است در این مرحله شرایط سلامتی انتخابات را ایجاد کنیم و اطمینان از سلامتی انتخابات به مردم اطلاع‌رسانی شود تا بدانند که حضور در انتخابات تهدیدی برای سلامتی آنان نیست.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به فرصت و تهدیدهای فضای مجازی در حوزه انتخابات گفت: نباید از این فرصت غفلت کنیم و این فضا توسط دستگاه متولی رصد دائمی شود، رفتار نامزدها و طرفداران آنان همچنین اقدامات دشمن را رصد کنیم و محتوای مناسب در مقابل تبلیغات سوء دشمن تولید شود.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: باید در این برهه از اقدامات مانند افزایش قیمت نان که افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، جلوگیری شود، البته در این تایید و تکذیب‌های مختلف ما متوجه قانونی و غیرقانونی بودن افزایش قیمت‌ها نشدیم.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: هر هفته جلسات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان برگزار می‌شود تا روند انتخابات سالم و زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار