مادر یک دانش‌آموز در گفت‌وگو با پانا:

من رای می‌دهم زیرا با مشارکت نشان می‌دهم وطنم برایم مهم است

رحیم آباد( پانا) - یک مادر خانواده در یکی از شهرستان‌های گیلان در خصوص شرکت در انتخابات می‌گوید رای می دهد، چرا که وظیفه یک شهروند است که با مشارکت در امری همگانی، برای آینده کشور انتخابی درست داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
من  رای می‌دهم زیرا با مشارکت نشان می‌دهم وطنم  برایم مهم است

مریم رفیع‌نژاد مادر یک خانواده در گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد: «من رای می‌دهم، زیرا من یک شهروند این جامعه هستم و باید در مسائل مهم کشور مشارکت داشته باشم. این یک وظیفه همگانی برای مردم ایران است که باید همه در آن حضور پیدا کنند.»

او در ادامه گفت: «با رای خود نشان می‌دهم کشور و وطنم که در آن زاده شده‌ام برایم مهم است. همچنین این کار نشان‌دهنده شخصیت من هم می‌شود. ما باید به کسی برای رئیس‌جمهوری رای‌دهیم که از او اطلاعات کافی داشته باشیم و کسی را برای ریاست‌جمهوری برگزینیم که لایق کشور و مردم خویش باشد. او همچنین باید مدیر، مدبر، شجاع، عاقل و از همه مهم‌تر مردمی باشد و به مسائل مهم کشور رسیدگی کامل داشته باشد.»

رفیع‌نژاد، همچنین خاطرنشان کرد: «کشور ایران تا به امروز موفقیت های چشمگیری داشته است. میهن ما در ۸ سال دفاع مقدس، مردمانش شجاعانه در راه اسلام جنگیدند و در این راه بسیاری هم به شهادت نائل شدند، ما شهیدان زیادی در راه اسلام داده ایم و امروزه باید از آنها الگو بگیریم و راه آنها را ادامه دهیم.»

مادر این دانش‌آموز در پایان تاکید کرد: «سربلندی ایران برای همه ما بسیار مهم است، پس بیاییم با هر یک از رای‌هایمان، رئیس‌جمهور خوبی را برای ایران و مردم ایران انتخاب کنیم تا ایرانی آباد و آزاد داشته باشیم. همچنین میهن ما در انتظار پیشرفت‌های بزرگ و چشمگیری است، پس انشالله که همگی در این راه پیروز خواهیم بود.»

خبرنگار: نیایش علیپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار