بررسی شرایط حوزه‌های امتحانی در تعدادی از مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک رشت

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با حضور در 5 مدرسه حوزه امتحانی پایه‌های دوازدهم و نهم از نزدیک روند آمادگی مدارس در برگزاری حضوری امتحانات را از نزدیک بررسی کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی شرایط حوزه‌های امتحانی در تعدادی از مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک رشت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در بازدید از مدارس پیام، 17 شهریور، ملاصدرا، صنایع پوشش و آرش اطمینان ناحیه یک رشت با اشاره به برگزاری امتحانات نهم و دوازدهم به صورت حضوری اظهار کرد: امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در گیلان به شکل حضوری و با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: سلامتی دانش‌آموزان و معلمان برای ما بسیار مهم بوده و در اولویت قرار دارد؛ بنابراین آموزش و پرورش در این مورد دغدغه دارد و تلاش بر این است امتحانات بدون کوچک‌ترین مشکلی برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه با تأکید بر ضرورت تهیه مواد ضدعفونی و تب سنج در حوزه های امتحانی اظهار کرد: با اطلاع رسانی مناسب به خانواده ها نسبت به حضور دانش آموزان با وسایل بهداشتی مانند: ماسک و دستکش اقدام شده و در صورت نیاز این وسایل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان برای حوزه های آزمون تهیه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار