رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان:

ممنوعیت به همراه داشتن هر گونه وسیله الکترونیکی توسط دانش آموزان در امتحانات حضوری

کرمان(پانا) - رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه ستاد امتحانات خرداد ماه اعلام کرد به همراه داشتن هر گونه وسیله الکترونیکی توسط دانش آموزان در جلسات امتحان حضوری، ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت به همراه داشتن هر گونه وسیله الکترونیکی توسط دانش آموزان در امتحانات حضوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین شفیعی با اشاره به حساسیت برگزاری امتحانات گفت: در برگزاری امتحانات امسال، نیاز به تلاشی مضاعف نسبت به سال گذشته داریم.

وی افزود: دقت، هم در برگزاری امتحانات و هم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید در اولویت برگزاری امتحانات باشد.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان به ارسال سوالات امتحان نهایی به صورت الکترونیکی به مدارس خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده در هر روز فقط دانش آموزان دو رشته تحصیلی، امتحان دهند که تراکم جمعیت کمتر شود.

شفیعی اظهار کرد: حوزه های اجرایی آزمون های حضوری پایه دوازدهم در سال تحصیلی جاری از 218 به 326 حوزه افزایش یافته و همه تلاش ستاد برگزاری امتحانات بر این است که امتحانات حضوری در نهایت سلامت، دقت و امنیت و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

وی با بیان ممنوع بودن به همراه داشتن هر گونه وسیله الکترونیکی توسط دانش آموزان در جلسات امتحان حضوری، از همه دانش آموزان و خانواده خواست در این خصوص همکاری لازم را با عوامل اجرایی برگزاری امتحانات داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار