اولین جلسه هماهنگی ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان سراسر کشور

زنجان (پانا) - اولین جلسه هماهنگی ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان استان زنجان، همزمان سراسر کشور با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونان در سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه هماهنگی ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان سراسر کشور

حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان، ضمن تبریک این فعالیت بر اطلاع رسانی و پخش برنامه‌ها از صدا و سیمای کشوری و رسانه ملی تاکید کرد.

مظفری با تاکید بر ضرورت حضور صددرصدی مدیران مدارس در جلسات برگزار شده، بخصوص جلسات وزیر و معاون وزیر گفت: حضور مدیران برای ارتقا عملکرد و تقویت و بهبود روابط مستقیم بین وزارت و نهادهای آموزشی استان بسیار مؤثر است. بنابراین باید مدیران نواحی و مناطق در جلسات حضور کامل داشته باشند و تا پایان ما را همراهی نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با ذکر این نکته که همه باید در خدمت رشد و پیشرفت مردم بوده و برای رسیدن به آن همکاری و همدلی داشته باشند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های امکاناتی و خدماتی آموزش وپرورش در جهت انجام هر چه بهتر امور و عملکرد قوی‌تر استفاده شود.

جعفر گنج‌خانلو در این جلسه گفت: شعار امسال با نظر به نامگذاری سال توسط رهبر گرانقدر انقلاب، هر دانش آموز یک مهارت، انجام شده است. محورهای فعالیتی این برنامه‌ها در پنج گروه تقسیم بندی شده است.

1. قرآنی و مذهبی: در قالب مهارت‌های ارتباطی، معرفتی، هویتی و بصیرتی

2. علمی و حرفه‌ای: درقالب رباتیک،نانو، نجوم، علمی و...

3. فرهنگی و هنری: تئاتر و موسیقی و نقاشی و...

4. اقتصادی و اشتغال زایی: مهارت های کسب درآمد همچون خیاطی و صنایع روستایی و گلدوزی و فرش بافی و...

5. ورزشی و سلامت محور: شامل همه ی فعالیت های ورزشی فردی و اجتماعی در فضای مجازی و عندالزوم در بستر نیمه حضوری یا حضوری با توجه به وضعیت کرونایی حاکم.

باید همکاران همه‌ی تلاش خود را برای انجام هرچه بهتر این برنامه‌ها به کار گیرند.

در انتهای این جلسه از دانش آموز هنرمند خطاطی شهرستان سلطانیه، محمدجواد محمدی، تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار