در راستای بهره‌مندی از ظرفیت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان صورت گرفت:

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در راستای بهره مندی از ظرفیت علمی این دانشگاه، دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این دیدار، بابک کریمی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان ضمن قدردانی از زحمات معلمان، با اشاره به خاطره ای از دوران دانش آموزی خود و علاقمندی وی به رشته شیمی، به نقش و اهمیت معلمان در سرنوشت انسان ها تاکید کرد.
کریمی با اشاره به تشکیل خانه علم و اهداف همکاری آن با آموزش و پرورش تصریح کرد: یکی از اهداف ما در این زمینه، تاسیس اتوبوس خانه علم و ایجاد علاقمندی در دانش‌آموزان مدارس و مناطق دوردست به علوم پایه است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دانشگاه برای برگزاری دوره های تخصصی برای معلمان، دبیران و دانش آموزان آمادگی لازم را دارد.

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن قدردانی از نگاه حمایتی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به آموزش و پرورش استان گفت: شما نعمتی ارزشمند برای استان و کشور هستید و تواضع و اخلاق شما نیز همواره برای ما در زندگی نیز الگو است.

مظفری در ادامه ابراز کرد: جای اساتید برجسته در شبکه شاد کمرنگ است که از وجود ارزشمند شما در خواست داریم تا با حضور در شبکه شاد، معلمان و مدیران مدارس از وجود شما بهره مند شوند.

شایان ذکر است در این دیدار معاون آموزش متوسطه و ابتدایی و مشاور اجرایی مدیر کل نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار