در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم صورت گرفت:

دیدار و گفتگوی صمیمی استاندار زنجان با همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان، ضمن دیدار با مدیرکل و کارکنان ستادی، هفته گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار و گفتگوی صمیمی استاندار زنجان با همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان ،در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم، فتح الله حقیقی استاندار زنجان با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان با حسن مظفری مدیرکل و همکاران اداری دیدار و از تلاش های خالصانه و ماندگار فرهنگیان پرتلاش و سخت کوش استان که نقش ارزنده‌ای در روشنگری و آگاهی فرزندان دارند قدردانی نمود.
حقیقی با اشاره به مجاهدت های معلمان در ایام شیوع کرونا، گفت: تکریم معلمان و حفظ شان و منزلت معلم و جایگاه علم و ادب و تربیت، کوچکترین کاری است که برای فرهنگیان میتوان انجام داد.

حفیقی در پایان این دیدار گفت: اهمیت آموزش و پرورش بر هیچ کس پوشیده نیست و برای ارج نهادن به جایگاه مهم و ویژه این دستگاه فرهنگی و اخلاقی، استانداری زنجان همواره برای تحقق اهداف و برنامه های آن آمادگی همه جانبه دارد.

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش زنجان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، گفت: معلمان استان جهادگونه و باهمتی مثال زدنی و ایثار، برای تحقق اهداف آموزشی پای کار بوده و هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود :اقدام استاندار و حضور وی در مجموعه اداره کل آموزش و پرورش و تجلیل از جایگاه اخلاق و دانش در نوع خود کم نظیر است و قدردان همه حمایت ها و همراهی های مسئولین به دستگاه تعلیم و تربیت هستیم.

گفتنی است در این دیدار حقیقی استاندار زنجان با اهدای شاخه گل به کارکنان و فرهنگیان شاغل در اداره کل، از زحمات آنان تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار