معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

صدور 46 هزار و هشتصد تقدیرنامه به مناسبت هفته معلم برای همه فرهنگیان شاغل در استان

تهران (پانا) - معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از معلمان سرآمد استانی در حضور معاون پارلمانی آموزش و پرورش از رونمایی سامانه صدور الکترونیکی تقدیرنامه همکاران فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
صدور 46 هزار و هشتصد تقدیرنامه به مناسبت هفته معلم برای همه فرهنگیان شاغل در استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو گفت: به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مدیریت تقدیرنامه‌های صادره و تسهیل این فرآیند سامانه صدور الکترونیکی تقدیرنامه همکاران فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به آدرس es.teo.ir هم اکنون در دسترس و آماده بهره‌برداری است.

او افزود: سامانه مذکور به همت همکاران مدیریت منابع انسانی و امور اداری و اداره فناوری اطلاعات طراحی شده است و اولین بار صدور لوح تقدیر همکاران مناطق و نواحی این اداره کل در هفته بزرگداشت مقام معلم بصورت الکترونیکی و برای کلیه پرسنل فرهنگی شاغل به تعداد 48 هزار و هشتصد نفر صادر شد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: کلیه فرهنگیان می‌توانند با ورود به سامانه es.teo.ir و درج کد پرسنلی بعنوان نام کاربری و کلمه عبور، تقدیرنامه‌های خود را مشاهده نمایند. همچنین از تاریخ 20 اردیبهشت 1400 کلیه تقدیرنامه‌های مناطق و استان، صرفا" از طریق این سامانه قابل پیگیری و صدور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار