اعلام نتایج مسابقه «فرهنگ فضای مجازی، رفتار هوشمندانه و سواد رسانه ای» همزمان با عید فطر

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از زمان اعلام نتایج مسابقه سراسری «فرهنگ فضای مجازی، رفتار هوشمندانه و سواد رسانه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج مسابقه «فرهنگ فضای مجازی، رفتار هوشمندانه و سواد رسانه ای» همزمان با عید فطر

علی رمضانی به پانا گفت: «اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با همکاری و میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان اقدام به برگزاری مسابقه سراسری «فرهنگ فضای مجازی، رفتار هوشمندانه و سواد رسانه ای» با محوریت بیانات مقام معظم رهبری (سخنرانی روز پنجشنبه ۹۹/۱۲/۲۱ به مناسبت مبعث رسول اکرم «ص» ) کرده است.»

رمضانی به شرایط و ضوابط اجرایی مسابقه اشاره و آنان را در قالب موارد زیر اعلام کرد:

۱) مسابقه ویژه دانش‌آموزان پسر و دختر متوسطه اول و دوم عضو کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور است.
۲) با توجه به شرایط موجود، تمام فرایندهای ثبت نام، شرکت و انتخاب آثار برگزیده استان‌ها به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد صورت خواهد پذیرفت.
۳) مسئولیت اطلاع رسانی، جذب دانش‌آموزان و ... بر عهده مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی است.
۴) ۵ نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی فعال (از نظر جذب دانش‌آموز و ارسال آثار ارزشمند) در این امر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
۵) اطلاع رسانی اخبار، فعالیت‌ها و رویدادهای مسابقه، از طریق گروه / کانال کشوری کانون‌های فرهنگی تربیتی و ارسال آثار برای داوری به آی دی fazaimajazi@ در شبکه شاد است.
۶) آثار ارسالی صرفا در قالب پادکست یا ویدیو کست باشد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش موضوعات شرکت در مسابقه را فضای مجازی، امید آفرینی؛ جوانان، افسران جنگ نرم؛ فضای مجازی، توصیه به صبر؛ فضای مجازی، خسته نشدن، تنبلی نکردن و بیکار نماندن؛ فضای مجازی و توصیه به حق؛ فضای مجازی و بصیرت آفرینی عنوان کرد.

وی درباره فرایند شرکت، ارسال اثر، داوری و اعلام نتایج مسابقه اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان مسابقه تا ۳۱ فروردین ماه بود اما به جهت استقبال دانش‌آموزان، درخواست استان‌ها و مصوبه شورای برنامه ریزی اداره کل مهلت ارسال اثر تا دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تمدید شد و بعد از آن داوری آثار انجام می‌گیرد و انشاالله با همت همکاران استان کردستان اعلام نتایج ۲۳ اردیبهشت ماه همزمان با عید سعید فطر خواهد بود.

رمضانی خبر داد به حائزین رتبه‌های برتر جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار