کتاب «جوانه نقد 4» منتشر شد

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی از انتشار کتاب «جوانه نقد4» گزیده ای از آثار دانش‌آموزان منتقد شرکت کننده در سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «جوانه نقد 4» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی گفت: وجود آفرینش همه زیبایی و هنر است آنچه موجب تداوم جریان خلاقیت و آفرینش فکری و هنری شده همان رویه نقل و انتقال است تلاش و حرکت و پویایی جامعه جزو جوهر ذاتی انسان است باید تلاش هر انسان جهت دار باشد چرا که با هدف مشخص و نتیجه مطلوب به دست می آید .

وی ادامه داد: اکنون که در سی و هشتمین ایستگاه مسابقات فرهنگی هنری قرار داریم شاهد هنرنمای دانش‌آموزان هستیم که در بیش از ۷۰ رشته با هم رقابت می‌کنند و با آفرینش آثار فرهنگی و هنری درخور به آثار استادان بزرگ تن می زنند.

رمضانی افزود: رشته نقد ادبی از رشته های جدیدی است که امسال سومین سال خود را پشت سر می‌گذارد این مسابقه با هدف ایجاد تفکر انتقادی و روحیه پرسشگری و نکته بینی ایجاد شده است تا از همین امروز دانش آموزان بتوانند آثار قوی را از ضعیف متمایز سازند و ارتباط محکمی با پیشرفت و توسعه پیدا کند.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی ادامه داد: فرهنگ نقد و انتقاد فرهنگ مشارکت را دامن می زند زیرا به دانش‌آموزان مجال اظهارنظر و مشارکت می دهد.

رمضانی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که این مسابقه با استقبال خوب دانش‌آموزان روبرو شده است و خوشحال ترین که این امکان را برای چهارمین بار پیدا کرده‌ایم گزیده‌ای از نقدهای آن را در کتاب «جوانه نقد4» منتشر کنیم امیدواریم شاهد آثار بهتر شما عزیزان باشیم.

کتاب «جوانه نقد ۴» گزیده ای از آثار دانش آموزان منتخب سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری فردا توسط انتشارات منادی تربیت چاپ شده است و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار