مدیرکل فرهنگی هنری:

22 هزار معلم هنرمند در رشته‌های تخصصی شناسایی شدند

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو از آمار 22 هزار نفری جامعه معلمان هنرمند خبر داد و لزوم پاسداشت مقام معلم نه در یک روز بلکه در طول سال را یادآوری کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
22 هزار معلم هنرمند در رشته‌های تخصصی شناسایی شدند

علی رمضانی که در برنامه «صبح وگفتگو» سخن می گفت، ضمن گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: امروز در شرایط کرونا، توجه لازم به معلمان صورت نگرفته است؛ معلمی در 6 ساعت در مدرسه حضور داشت امروز تا پاسی از شب باید در فضای مجازی پیگیر درس دانش آموزان باشد.


وی افزود: همکاران سختی کار را همواره قبول داشتند ولی سختی کار معلمی در شرایط کنونی اینجاست که معلمان دیگر آرامش قبلی را در منزل ندارند.

رمضانی ادامه داد: امروز همسر و فرزندانِ معلمین در سختی هستند و بنده به عنوان یک خدمتگزار کوچک در حوزه پرورشی، نسبت به غفلت های صورت گرفته، از معلمان پوزش می طلبم.

وی تاکید کرد: معلمان امروز به واقع در سختی هستند و چه بسا گزارش های بی شماری به دست ما می رسد که معلمان به جهت تعهد کاری، در منزل چندین برابر فعالیت می کنند.

رمضانی لزوم توجه ویژه نسبت به مسائل معلمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بسیاری از افراد جامعه آشنایی اندکی با فضای مجازی داشتند اما در این بین فرهنگیان توانستند با ظرفیت فضای مجازی آشنا شده و خود را به روز کنند.

وی در این گفتگوی کوتاه با رادیو گفت‌وگو، ادامه داد: در حال حاضر در حوزه فعالیت های پرورشی، شاهد رشد اقدامات فرهنگیان بودیم و در این راستا به منظور شناسایی معلمانِ آشنا با هنر، اولین جشنواره «معلمان هنرمند» در رشته های تخصصی را برگزار کردیم.

رمضانی از آمار 22 هزار نفری جامعه معلمان هنرمند خبر داد و افزود: این روند نتیجه تلاش معلمان است؛ خاصه در شرایطی که دانش آموزان در مدارس حضور ندارند اما به مدد جهد دو چندان معلمان، ارتباطی سالم و دائمی برقرار می شود.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان با کمک معلمان خود، ظرفیت های هنری خود را شناسایی کرده اند، خاطرنشان کرد: رادیو همواره یاور آموزش و پرورش و فرهنگیان است و ما از این رسانه قدردانی می کنیم.

رمضانی ابراز امیدواری کرد در طول سال هم اقداماتی در جهت پاسداشت مقام معلم صورت گیرد و افزود: قطعا این روند موجب خوشنودی خداوند نیز خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار