معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی خبر داد؛

جزئیات اجرای پویش ایران همدل و طرح ضیافت همدلی از سوی سازمان بهزیستی

تهران (پانا) - معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی درخصوص اجرای پویش ایران همدل و طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان توضیح داد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات اجرای پویش ایران همدل و طرح ضیافت همدلی از سوی سازمان بهزیستی

ذوالفقار یزدان‌مهر درخصوص پویش ایران همدل و طرح ضیافت همدلی گفت: مقام رهبری نیمه شعبان درخصوص بروز مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی به مردم توصیه کردند تا افرادی که توانایی مالی دارند فعالیت‌های وسیعی را به منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند تا کمک مومنانه به نیازمندان در جامعه شکل بگیرد. بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی است که در بحث خدمات رسانی کرامت انسانی توام با افراد نیازمند گام‌های موثری برداشته شود.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: خدمات رسانی در قالب پویش ایران همدل و ضیافت همدلی با تاکید بر کرامت انسانی جامعه هدف سازمان بهزیستی با مشارکت موسسات خیریه و مردم و همکاران سازمان برای جذب حداکثری مشارکت های مردمی و بهره مندی از پتانسیل مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: از اهداف اصلی این پویش تامین کمک هزینه اقلام و بسته‌های معیشتی، تهیه غذای گرم و افطاری و تهیه اقلام بهداشتی و درمانی برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی از جمله زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت و آسیب دیدگان اجتماعیو خانواده‌های کم برخوردار و دیگر اقشار آسیب پذیر است.

یزدان‌مهر تصریح کرد: تفاوت مهم در اجرای این پویش در سال جاری، همکاری و مشارکت تنگاتنگ با موسسات خیریه تحت نظارت سازمان بهزیستی در سراسر کشور است که افراد خیر می‌توانند با مشارکت با موسسات به افراد نیازمند کمک های خود را برسانند. بر همین اساس برنامه‌های خدمات رسانی موسسات خیریه همراه در پویش و راه‌های ارتباطی با ادارات شهرستان، سازمان در سایت سازمان بهزیستی موجود است و در پایان پویش نیز گزارش کاملی از وضعیت مشارکت‌ها و محل مصرف مشارکت‌ها به تفیکیک موسسات و شهرستان‌ها خدمت عموم ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: پویش ضیافت همدلی نیز در ذیل پویش ایران همدل با مشارکت کمیته امداد در حال برگزاری است و مردم خیر از سه طریق با این پویش بزرگ مردمی می‌توانند همراهی کنند. از طریق واریز کمک‌های نقدی به حساب ایران همدل با کد دستوری #۱۴* و شماره کارت 6272607277777777، همچنین مراجعه به سایت سازمان و کمک به موسسات و ادارات در شهرستان‌ها با واریز وجه مشارکت از طریق درگاه بانکی به آدرس behzisti.ir و شماره 6367957070707075 و همچنین مراجعه به درگاه و آپ‌های پرداختی مرتبط با سازمان بهزیستی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار