شب های قدر همراه با سید کاظم احمدزاده در رادیو تهران

تهران (پانا) - ویژه برنامه«خلوت انس» با اجرای سید کاظم احمدزاده، ویژه شبهای احیاء و شهادت حضرت علی(ع) ساعت 21:45 تا1:40 دقیقه بامداد، از رادیو تهران تقدیم مخاطبان می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
شب های قدر همراه با سید کاظم احمدزاده در رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ علیرضا مبینی، مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران ضمن اعلام این خبر گفت: سید کاظم احمدزاده، این شب ها با حضور در شبکه رادیویی تهران به مناسبت شبهای احیاء و شهادت حضرت علی(ع) تا پنجشنبه(16 اردیبهشت) 23 ماه مبارک رمضان از ساعت 21:45 تا 1:40 دقیقه بامداد اجرای ویژه برنامه «خلوت انس» را بر عهده دارد.

وی افزود: فرهیختگان ویژه برنامه شب های قدر از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز با پخش زنده دعای جوشن کبیر، مرثیه سرایی و احیاء از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می شنوند.

مبینی تصریح کرد: بخش دیگر این برنامه به سخنرانی حجت الاسلام عالی، حجت الاسلام میرباقری و حجت الاسلام دکتر رفیعی در شبهای قدر اختصاص یافته است.

علاوه بر این؛ از دیگر بخش های ویژه برنامه«خلوت انس» ارتباط با مشهد مقدس همراه با آقای بحریار، ارتباط با شهر مقدس قم همراه با سید مهدی تحولیدار، ارتباط با امامزاده صالح همراه با حجت الاسلام والمسلمین شیخ احسان بی آزار، ارتباط با نجف اشرف همراه با سید کمال هاشم زاده و ارتباط با کربلا معلی مهیارعبداللهی است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار