گرامیداشت سالروز تاسیس رادیو در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران از برنامه«گفتاورد» در این روز (شنبه 4 اردیبهشت) هشتاد و یکمین سالروز تاسیس رادیو را گرامی می دارد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت سالروز تاسیس رادیو در رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛«گفتاورد» برنامه ای گفتگو محور از رادیو تهران که با حضور کارشناسان به بحث و گفتگو پیرامون موضوع های روز می پردازد. این برنامه روزهای زوج از ساعت 12 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود و علاقمندان می توانند این برنامه را در روزهای فرد، در همین ساعت به صورت تکرار بشنوند.

برنامه امروز گفتاورد(شنبه 4 اردیبهشت) مصادف با هشتاد و یکمین سالروز تاسیس رادیو در ایران به این موضوع اختصاص یافته و به دستاوردهای رادیو در سالهای گذشته و... پرداخته خواهد شد.

برنامه گفتاورد کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به تهیه کنندگی ساناز باقری و با حضور دکتر امیر دبیری مهر، سردبیر و کارشناس مجری برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه پخش می شود.

شبکه رادیویی تهران: صدای پایتخت، صدای همدلی

‌گفتنی است؛ شبکه‌ رادیویی تهران ۱ شهریور ۱۳۷۲ افتتاح شد و در ۱۲ آذر سال ۷۳ با مدیریت دکتر حسن خجسته فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

بعد از آقای خجسته به ترتیب آقایان؛ حرمی، مشائی، گیل‌آبادی، خانم احمدی و آقایان؛ جهانی، ضیاء آذری و معدن کن مدیریت رادیو را برعهده داشتند و هم اکنون نیز دکتر حمیدرضا صحراگرد مدیریت این شبکه رادیویی را بر عهده دارد.

شبکه رادیویی تهران به لحاظ رویکردهای برنامه سازی در سازمان صدا و سیما، چشم انداز افق مقام معظم رهبری و شعار سال، فعالیت‌های خود را طی سال‌‌های اخیر طراحی و اجرا نموده است.

این شبکه رادیویی در عزمی همه جانبه با پشتیبانی مدیریت کشوری و شهری و زبانی گویا و عامه پسند، برنامه های خود را بر اساس اطلاع رسانی سریع، صریح و موثق تولید و پخش می کند.

همچنین تعامل با مخاطبان و نخبگان با توجه به نیازها، سلیقه ها، علایق و ذائقه های شهروندان تهرانی با هدف افزایش نشاط و امید در دستور کار برنامه سازی این رادیو قرار دارد.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار