برگزاری آیین تجلیل از معلمان منتخب استانی آذربایجان شرقی

تبریز( پانا) - دیدار مجازی معلمان برگزیده استانی با رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار شد

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از معلمان منتخب استانی آذربایجان شرقی

جعفر پاشایی با اشاره به اینکه تعظیم و کرنش در مقابل معلمان در واقع تعظیم در برابر خوبیهای کل جهان است گفت:
چرا که زندگی بخش و حیاط بخش آدم معلم است.جایی که پیامبر حلقه اتصال زمینیان و آسمانیان را معلمان می داند.
امیدواریم شان و جایگاه معنوی و مادی معلمان به جایگاه واقعی خود برسد.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: در تمام برهه های تاریخ و زمان به علم و دانش توجه شده است. معلمین به عنوان مجاهدان آموزش در کنار مدافعان سلامت نگذاشته اند چراغ دانش خاموش شود.
وی افزود:معلمان در دوران کرونا از شرح وظایف خود فراتر رفتند و مسئولیت آینده سازان تعلیم و تربیت را بر عهده گرفته اند و یک لحظه هم از آموزش آینده سازان کشور غفلت نکرده اند.
پاشایی خاطر نشان کرد: معلمان ما بعد از اینکه در وهله اول وظیفه خود را ادا کردند و سپس مسئولیت خود را انجام دادند، در مرحله سوم که یک مرتبه بالاتر است رسالت معلمی را انجام داده اند و با این سه عنصر آینده سازی مملکت رخ داده است که به پیشرفت جامعه انجامید.
وی در پایان گفت: مدیریت جامعه در دستان این دانش آموزان است و معلمان از خود گذشتند تا کشوری آزاد و آباد و... داشته باشند


نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته معلم گفت: خوشحالیم که تفکر و اندیشه با تعامل بین آموزش و پرورش و مجلس وجود دارد و امیدواریم با این تعامل مشکلات فرهنگیان حل شود.
وی افزود:مشکلات در شرایط کرونای مانع تشکیل جلسات و تقدیر از معلمین می شود. در این شرایط بحرانی مدیران و معلمین و حتی مسئولین شرایطی ایجاد کردند که نه تنها افت تحصیلی نداشتند بلکه بعضا حتی دانش آموزانی که ضعیف بودند در این شرایط با یاری و همت معلمان تحلیل بیشتری از درک مسائل داشتند و پیشرفت کردند و این جای تقدیر دارد.خانواده ها نیز مجبور به همکاری شده اند.
داودی گفت: مردم هیچ حفاظی در مقابل ویروس کرونا ندارند و تنها حفاظ در این اوضاع فقط واکسیناسیون موثر است.
وی ضمن تبریک روز کارگر و نیز تسلیت شهادت امام علی ( ع ) گفت: علی ( ع) خود کارهای عمرانی و کارگری انجام می دادند و همچنین با بهترین قلم و بیان معلمی بی نظیر بودند.
نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: عالیترین نماد دموکراسی کشور انتخابات است. مردم باید با حضور آگاهانه در این انتخابات شرکت کنند تا به دشمنان نشان دهیم که مردم ما حساس باشند و در صحنه حضور یابند و شما معلمان بصورت آگاهانه و دلسورانه در این مسیر ما را یاری کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار