در گفت و گوی با پانا با یک معلم دماوندی مطرح شد:

بررسی مشکلات آموزش‌ مجازی در طول دوران کرونا

دماوند(پانا)- رسیدگی به مسائل معیشتی، رفاهی معلمان باید دراولویت برنامه‌های آموزش و پرورش باشد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات آموزش‌ مجازی در طول  دوران کرونا

ام‌البنین آقاجانی معلم آموزش و پرورش دماوند در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «کرونا شرایط تحصیل دانش‌‌آموزان را مجازی کرد و به همین خاطر مشکلاتی را برای معلمین و دانش‌آموزان بوجود آورد.»

او بیان کرد: «از جمله مشکلات آموزش مجازی سلامت جسمی است، به طور مثال می‌توان به درد چشم‌ها و آسیب‌های ستون فقرات اشاره کرد.»

او تأکید کرد: «علاوه بر این به دلیل اینکه معلم نمی‌تواند دانش‌آموز را از نزدیک ببیند، از یادگیری کامل دانش‌آموز اطلاعی ندارد؛ ما دانش‌آموزانی داریم که از نظر درسی ضعیف هستند و به دلیل سختی دروس و آموزش مجازی در یادگیری این دانش‌آموزان اختلال بوجود می‌آید.»

آقاجانی گفت: «یکی دیگر از مشکلات مهم فضای‌مجازی، ورود دانش‌آموزان به سایت‌های ناشناس و دردسر ساز است، که هم دانش‌آموزان را از درس دور کرده و هم به دانش‌آموز لطمه می‌زند، گرچه برخی پدر مادرها فرزندان را در فضای‌مجازی کنترل می‌کنند اما همه خانواده‌ها اینطور نیستند.»

این معلم آموزش و پرورش دماوند در ادامه بیان کرد:«از سوی دیگر برای معلمان ساعت درسی مشخصی وجود ندارد و معلم مجبور است از صبح تا پاسی از شب مطالب را فراهم کند و رسیدگی به مسائل معیشتی، رفاهی معلمان هم باید دراولویت برنامه‌های آموزش و پرورش باشد.»

او در آخر افزود: «روز معلم را به تمامی همکاران عزیزم تبریک می‌گویم، معلمی شغل انبیا است و این عشق به معلم بودن است که معلم را یاری می‌کند. به گفته شهید رجایی: معلمی شغل نیست؛ معلمی عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده‌ای، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد.»

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه خوبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار