معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

معلمان ستون اصلی و اثر گذار مباحث فرهنگی و توسعه ای در آموزش و پرورش هستند

ارومیه (پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی آموزش و پرورش را زیر بنای توسعه در کشور دانست و گفت ستون اصلی و اثرگذار مباحث فرهنگی و توسعه ای در آموزش و پرورش، معلمان هستند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمان ستون اصلی و اثر گذار مباحث فرهنگی و توسعه ای در آموزش و پرورش هستند

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با گرامیداشت هفته بزرگداشت معلم، این هفته را فرصت مناسبی دانست تا از زحمات و تلاشهای معلمان قدردانی شود.

وی گفت: شیوع بیماری کرونا موجب شده سیستم آموزش و پرورش روش جدیدی را در حوزه آموزشی تجربه کند و معلمان با استفاده از بستر اینترنتی و بصورت مجازی آموزش های مورد نظر را برای دانش آموزان ارائه کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود رعایت دستور العمل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نشدن این دستورالعمل ها، شاهد افزایش مبتلایان به بیماری کرونا هستیم و امیدواریم مردم و مسئولان بیش از گذشته در رعایت دستورالعمل های بهداشتی مد نظر وزارت بهداشت و درمان اهتمام داشته باشند.

مصطفوی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور اشاره کرد و گفت: تاریخ انتخابات در استان نشان می دهد، مردم آذربایجان غربی همیشه حضور و مشارکت خوبی در انتخابات داشته اند.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو مردم ایران اسلامی با مشارکت بیشتر و حداکثری در پای صندوق های رای دشمنان نظام اسلامی را مایوس خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار