فرماندار قرچک:

جایگاه‌اجتماعی معلمین جایگاه‌انبیاء و اولیا است

قرچک(پانا)- بمناسبت بزرگداشت هفته معلم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌‌قرچک به همراه اعضای شورای‌معاونین با فرماندارشهرستان ملاقات کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه‌اجتماعی معلمین جایگاه‌انبیاء و اولیا است

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ‌قرچک رضاداورزنی به همراه اعضای‌ شورای‌ معاونین با حضور در محل ‌فرمانداری شهرستان‌ قرچک با مهندس‌خطیبی فرماندار شهرستان دیدار کرد.

داورزنی در این ملاقات ضمن‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهدای‌دانش‌آموزی و شهدای‌فرهنگی اظهار کرد: فرماندار‌قرچک به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک و معلم و راهنمای‌شهرستان همواره در امور مختلف آموزش و پرورش همراه و پشتیبان آموزش و پرورش بوده است.

او گفت: مطابق برنامه‌ریزی انجام‌شده برای هفته ‌معلم همکاران‌ من در اداره آموزش و پرورش شهرستان ‌قرچک به همراه تعدادی از کارکنان ‌محترم ‌سپاه ۱۵‌خرداد شهرستان ‌قرچک با حضور در همه مدارس از زحمات همکاران ‌فرهنگی تقدیر می‌کنند.

در ادامه این ملاقات خطیبی فرماندار ‌شهرستان ‌قرچک ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن لیالی‌قدر و سالروز شهادت‌ استاد‌مطهری بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار در پیشرفت و توسعه جامعه می‌باشد که این مهم امروز برای همه روشن است.

او افزود: در سطح شهرستان ‌قرچک علی‌رغم تراکم بالای دانش‌آموزی کارنامه عملکرد قابل‌قبولی از آموزش و پرورش شهرستان شاهد هستیم و باید روز به روز با استفاده از ظرفیت ‌خوب معلمین ‌عزیز شرایط آموزشی را بهبود دهیم و فرصت‌سوزی نکنیم.

خطیبی تصریح کرد: شاید به‌جرأت می‌توان گفت اداره آموزش و پرورش شهرستان ‌قرچک از ادرات ‌کلیدی همچون فرمانداری است و به همین جهت ما در فعالیت‌های این مجموعه بطور ویژه پیگیر و همراه هستیم.

خطیبی گفت: جایگاه‌اجتماعی معلمین جایگاه‌انبیاء و اولیاء است و باید برای تحقق این جایگاه برنامه‌ریزی و تلاش بیشتری داشته باشیم چرا که پیشرفت و توسعه‌جامعه در گرو ارج‌نهادن به این جایگاه والا است.

خبرنگاردانش‌آموز: راضیه‌یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار