با حضور رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد؛

مراسم تکریم از مقام معلم در مدرسه ناشنوایان الهام شهرری

تهران (پانا) - همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با حضور رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران، مراسم تکریم مقام معلم در مدرسه ناشنوایان الهام شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم از مقام معلم در مدرسه ناشنوایان الهام شهرری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران، عبدالرضا دژن ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مهمانی خدا و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) گفت: هفته گرامی‌داشت معلم فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات معلمان و دبیران، و همکاران شاغل در مدارس است که در این شرایط سخت در جهت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند.

او ادامه داد: معلمان در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا در راه تعلیم، تربیت و رشد دانش‌آموزانبی وقفه تلاش کردن و از خود ایثار وخودگذشتگی نشان دادند، ما نیز به‌عنوان بخشی از بدنه جامعه،که از نزدیک با تلاش‌ها و فداکاری‌های معلمان آشنا هستیم، برای اعتلای فرهنگ عمومی در تکریم مقام و منزلت معلم در جامعه مبتنی بر فرهنگ غنی ملی (ایرانی اسلامی)تلاش خواهیم کرد.

این مقام مسئول گفت: بالا بردن اعتماد به نفس، خودباوری، و افزایش انگیزه خدمت معلمان در حیطه آموزشی، تربیتی و پژوهش از جمله اهداف ما در آموزش و پرورش است.

دژن تجلیل از صاحبان تعلیم و تربیت را امری ضروری دانست و افزود: جایگاه مقام معلم در آموزه‌های دینی ما بسیار رفیع، ارزشمند و قابل ‌احترام است زیرا معلمی پایه و اساس تعالی جامعه هم از لحاظ تربیتی و هم از لحاظ پیشرفت است.

او ادامه داد با شرایط فعلی آموزش مجازی برای معلمان بسیار سخت بوده ولی آنها با جان و دل امر آموزش را تدام بخشیده‌اند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مدیر آموزشگاه خانم عدالت دوست با اهدای هدایای به معلمان آموزشگاه از زحمات وتلاش بی وقفه آنان در این دوران کرونایی تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار