در گفتگو با پانا ؛

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق: نیروی انسانی کارآمد و اعتبارات کافی، حلقه مفقوده حوزه گسترده فرهنگ است

بافق (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق در گفتگویی کوتاه با خبرنگار پانا از رسالت و همچنین دغدغه هایش سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۰۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق: نیروی  انسانی  کارآمد و اعتبارات کافی، حلقه مفقوده حوزه گسترده فرهنگ است

لطفاً خودتان را معرفی و سوابق خود را بیان کنید؟

حسین ارجمند هستم و مجموعاً 29 سال سابقه کار در حوزه آموزش وپرورش و فرهنگ و ارشاد را دارا می باشم.

اولویت کاری های شما چه مسائلی هستند؟

مهم ترین اولویت کاری ما رصد مسائل فرهنگی در شهرستان بافق با هدف و در راستای اعتلای فرهنگ و هنر و رفع موانع و مشکلات در این زمینه می باشد.

تعریف شما از فرهنگ عمومی چیست؟

فرهنگ عمومی به معنای فرهنگ غالب و گسترده‌ای است که در میان عموم جامعه رواج و رسوخ دارد و حوزه‌ای از عقاید،‌ ارزشها، جلوه‌ های احساسی و هنجارهاست که اجبار اجتماعی غیر رسمی از آن حمایت می‌ کند و فراتر از گروه ها و اقشار خاص در کلیت جامعه مورد قبول است.

مشکلات فرهنگی شهر از نظر شما چیستو چه برنامه هایی دارید؟

مهم ترین مشکل فرهنگی، کمبود نیروی متخصص و کارآمد و کمبود اعتبارات برای برنامه های فرهنگی می باشد چرا که برای تربیت نیرو باید برنامه هایی در اولویت کاری آموزش و پرورش و همچنین نهادهایی که متولی تعلیم و تربیت هستند قرار بگیرد.

بافق شهری است در حال توسعه؛ آیا کار فرهنگی نیز با توسعه های دیگر حرکت می کند؟

توسعه فرهنگ یک امر زیربنایی است که باید با ارائه یک برنامه منسجم و با تلاش و همت تمام اقشار جامعه در جهت رشد و شکوفایی آن اقدامات موثر انجام پذیرد و ما نیز به نوبه خود در این مسیر تلاش می کنیم.

آیا از انتقاد و پیشنهاد استقبال می کنید؟ چگونه؟

از هرگونه انتقاد و پیشنهادی استقبال می شود و افراد می‌ توانند به صورت حضوری انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند و یا از طریق رسانه‌ ها و فضای مجازی مشکلات و مسائل فرهنگی را با ما در میان بگذارند و ما هم با توجه به توان و نیرویی که داریم نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهیم کرد.

خبرنگار: فاطمه مقامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار