معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای برگزار می‌شود

زنجان (پانا) - معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ایرج داودبیگی گفت: با هماهنگی صورت گرفته نخستین جشنواره تئاتر خیابانی و صحنه‌ای نیز برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره با عنوان غواصان دریادل برگزار می‌شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به برگزاری کنگره 3535 شهید زنجانی، این جشنواره نیز در قالب نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره هنری طی روزهای 19 تا 22 مهرماه و همزمان با برگزاری کنگره 3535 شهید زنجانی برگزار خواهد شد که امیدواریم شاهد ارائه آثار فاخر در آن باشیم.

داودبیگی به برگزاری نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره با هدف ارتقای متون نمایش نامه نویسی و ارتقای سطح کیفی آثار در این بخش برگزار شد که خوشبختانه استقبال از آن مطلوب بود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امیدواریم طی سال‌های آینده جشنواره نمایشنامه نویسی به صورت گسترده و تکمیل تر برگزار شود و نواقصات موجود در این باره رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار