معاون عمرانی استانداری قزوین گفت:

مشکلات ناحیه مهرگان قزوین همانند مشکلات یک شهر است

قزوین(پانا)-معاون عمرانی استانداری قزوین اعلام کرد مشکلات و نیازهای ناحیه منفصل مهرگان به اندازه یک شهر 100 هزار نفری است و رفع آن نیازمند کمک های استانی و ملی است.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات ناحیه مهرگان  قزوین همانند مشکلات یک شهر است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری استان قزوین، علی فرخزاد در جلسه شورای مسکن که روز چهارشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه روباز استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: بزرگترین سایت مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان ایجاد شده و با ساخت بیش از 44 هزار واحد مسکونی یک ناحیه بزرگ شهری شکل گرفته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 50 هزار نفر در این ناحیه سکونت دارند و با تکمیل واحدها و نیز اجرای طرح اقدام ملی مسکن پیش بینی می شود جمعیت آن به 100 هزار نفر برسد.

فرخزاد تصریح کرد: همه امکانات استان را بسیج کردیم تا مشکلات زیرساختی این ناحیه اعم از آب، برق، گاز، راه، مخابرات، مدرسه، پاسگاه، مرکز بهداشت، حمل و نقل و خدمات شهری تامین شود و با وجود هزینه های میلیاردی همچنان مشکلات زیادی باقیمانده است که باید مرتفع شود.

وی گفت: مهرگان جمعیت و وسعت یک شهر را دارد و اگر ظرفیت آن را دارد که به شهر تبدیل شود که در این صورت می توانیم با تفویض اختیار و اعتبارات اختصاص یافته مشکلات آن را حل کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین عنوان کرد: استاندار محترم پیشنهاد تغییر وضعیت ناحیه مهرگان به شهر را پذیرفتند و قول مساعد دادند از طریق وزیر کشور موضوع را با کمک نمایندگان پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار