معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی کشور:

۱۲۰ شرکت تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد به صورت خانوادگی اداره می‌شوند

یاسوج (پانا) - معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی کشور عنوان کرد ۱۲۰ شرکت تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که به صورت خانوادگی اداره می‌شوددر حالی که باید صد درصد سهام آن‌ها متعلق به عموم مردم باشد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۲۰ شرکت تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد به صورت خانوادگی اداره می‌شوند

مرتضی معتمد در جلسه سرمایه گذاری تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد اقلیمی متفاوت دارد و می‌توان در آن سرمایه گذاری کرد پس لازم است کارخانه‌های صنایع تبدیلی به روز و مجهز شود و شروع به کار کند.

معتمد از ضرورت راه اندازی کارخانه رب گوجه در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و بیان کرد: در صورت راه اندازی کارخانه های فرآوری ضمن افزایش سطح تولید در استان رغبت سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری بیشتر می‌شود.

معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی کشور سردخانه‌ها و صنایع تبدیلی موجود در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد را نیازمند تجهیزات جدید دانست و گفت: باید این صنایع به تجهیرات جدید و بروز مجهز شود.

معتمد با بیان اینکه مشکلاتی که در بازدید‌ها مشاهده شد به صورت فنی پیگیری خواهد شد افزود: با توجه به سطح تولید انواع محصولات باغی و زراعی در کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌شود از سرمایه گذاران خارجی برای ایجاد صنایع تبدیلی به این استان دعوت شود.

وی بیان کرد: ۱۲۰شرکت تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که این شرکت‌ها به صورت خانوادگی اداره می‌شود در حالی که باید صد درصد سهام آن‌ها متعلق به عموم مردم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار