معاون وزیر تعاون و کار:

آسیب شناسی شرکت های تعاونی در اولویت قرارگرفته است

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت های تعاونی در اشتغالزایی بسیار موثر هستند و بر این اساس ساماندهی و آسیب شناسی آنها در الویت این وزارتخانه قرار گرفته است.

کد مطلب: ۶۶۲۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد میدری در آئین گرامیداشت هفته تعاون و دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان اردبیل افزود: تعاونی ها رکن تحول هستند و برای اینکه شاهد تحولات بیشتری در بحث اشتغالزایی باشیم ضرروی است اقدام موثری برای ساماندهی تعاونی های کوچک انجام گیرد .
وی با بیان اینکه تعاونی های مسکن مهر مشکل ساز شده اند ، اظهار کرد: تعاونی های کوچکی مثل مسکن مهر در سال های گذشته تشکیل شده و مشکلات زیادی را در کشور ایجاد کرده است .
میدری بااشاره به برگزاری مجمع عمومی تعاونی ها بصورت الکترونیکی افزود: مجمع عمومی تعاونی ها باید بصورت الکترونیکی برگزار شود در غیر این صورت همه اعضا باید در مجمع حاضر شوند .

وی بابیان اینکه سالم سازی تعاونی ها مد نظر وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی است افزود: با سالم سازی شرکت های تعاونی می توان شاهد گسترش و توسعه تعاون در ارتباط با رونق اشتغال در کشور باشیم .

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بااشاره به راه اندازی تعاونی های دست فروشان و کولبران در کشور افزود: کولبران و دست فروشان فاقد تشکل هستند و به خاطر همین امر نمی توانند با اصناف تعامل و همکاری داشته باشند .
میدری بیان کرد : برابر دستور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تعاونی کولبران و دست فروشان به منظور حمایت از این اقشار آسیب پذیر تشکیل می شود .
وی با بیان اینکه فقر در دولت تدبیر و امید کنترل شده است افزود: برای کاهش فاصله طبقات اجتماعی قدم بزرگی در این دولت برداشته شده که در اولین گام شناسایی ثروت افراد برای جلوگیری از فرار مالیاتی انجام شد .
گفتنی است:در این آئین از کارآفرینان و شرکت های تعاونی برتر استان اردبیل تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار