حناچی: شهرداری تهران خدمات عمومی را در دوران کرونا گسترده‌تر کرد

تهران (پانا) - شهردار تهران گفت شهرداری پایتخت در دوران کرونا خدمات عمومی از جمله معابر مختص عابران پیاده و دوچرخه‌سواران را گسترش داد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
حناچی: شهرداری تهران خدمات عمومی را در دوران کرونا گسترده‌تر کرد

به گزارش ایرنا, پیروز حناچی روز پنجشنبه در آیین روز ملی جشن پرچم و اهتزاز بلندترین پرچم ایران به ارتفاع ۲۵۰ متر در باغ کتاب تهران افزود: سال سختی را پشت سر گذاشتیم و دنیا و ایران نیز با بحران سنگین کرونا مواجه بود و هست.

وی یادآورشد: همین پدیده عجیب و شگرف بدون شک در زندگی بشریت تاثیر گذاشته و حیات انسان را می توان به قبل و بعد از آن تقسیم کرد.

حناچی اظهار داشت: کادر درمانمان به شکل وسیع درگیر این بحران شدند و امروز به یاد این عزیزان که در راه سلامت به شهادت رسیدند یاد و نامشان را گرامی می داریم؛ تجربه حضور در دفاع مقدس موجب شد که کادر درمان خیلی سریع وارد عمل و مدیریت اوضاع شود.

شهردار تهران با بیان اینکه ایران با ۲ ویروس کرونا و تحریم های اقتصادی ظالمانه درگیر بود، افزود: در دوران دفاع مقدس دشمن معلوم بود و در شرایط کرونا کادر درمان با دشمن نا شناخته ای مواجه بود و فقط درگیر بیماران نبودند و نگرانی خانواده و دوستانشان را نیز داشتند.

وی خاطر نشان کرد: در شهرداری تهران تلاش شد که این تهدید به فرصت تبدیل شود و بعد از کادر درمان نظام مدیریت شهری درگیر این ویروس منحوس بود.

حناچی ادامه داد: اگر ما نترسیم و نترسانیم می توانیم تهدید را تبدیل به فرصت کنیم و در شهرداری به شکل مضاعف هوشمند شدن پایتخت را محقق کنیم و خدمات را در قالب نرم افزار "تهران من" با بیش از سه میلیون کاربر ارایه کنیم.

شهردار تهران گفت: سعی کردیم که خدمات عمومی را در این فرصت افزایش دهیم.

وی توسعه مسیرهای پیاده و دوچرخه را از دیگر اقدامات در دوران کرونا برشمرد و اعلام کرد: از سوی دیگر سعی کردیم با اتکا به توان داخلی فناوری تولید واگن را کسب کنیم.

سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد تهران نیز در این آیین گفت: سالی که به اشارت رهبر معظم انقلاب به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین شده است امید می رود بتوان برای تحقق این راهبرد گام برداشت.

حجازی اضافه کرد: امسال نیز این شرکت مانند هر سال زیر سایه پرچم برافراشته جمهوری اسلامی و شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت سالروز شکل گیری نظام را گرامی می داریم.

وی بیان کرد: امسال هم باید به گونه ای کوشید که با بهره گیری از نیروی متهد و جوان به سمت تحقق اهداف والای نظام حرکت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار