نشست مشترک مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیاء و اراضی عباس‌آباد

تهران (پانا) - عباس اکبری، جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، ناصر زارعی، معاون هماهنگ کننده هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء و رضا مقیسه مدیرعامل موسسه شهید رجایی از پروژه پارکینگ فرهنگ دیدن و در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیاء و اراضی عباس‌آباد

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ رضا مقیسه مدیرعامل موسسه شهید رجایی در نشست عمرانی پارکینگ فرهنگ گفت: در حال حاضر فوندانسیون این پارکینگ چهار طبقه تکمیل و بتن ریزی‌های مربوط به آن انجام شده است.

سید محمدحسین حجازی نیز در این نشست اعلام کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه‌های خوبی در سطح ملی انجام داده است و من هم تاکید داشتم که پروژه پارکینگ فرهنگ نیز زیر نظر این قرارگاه تکمیل شود. زمانی که بنده در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد مشغول به کار شدم منابع مالی لازم را جهت ایمن سازی پروژه مربوطه تامین کردم. در حال حاضر نیز اولویت اراضی عباس‌آباد، تکمیل این پروژه است.

وی با بیان اینکه شهرداری، پروژه مسیر طبیعت را هم به اراضی عباس‌آباد محول کرده است، گفت: من پیشنهاد دادم مسئولیت انجام این پروژه را هم به قرارگاه خاتم الانبیاء محول کنیم چرا که معتقدم این قرارگاه پروژه‌های بزرگ را به سرانجام رسانده است.

عباسی در این نشست مشترک از مسئولان پروژه پارکینگ فرهنگ خواست کلاس کاری خود که شامل مجاهدت و انقلابی‌گری می‌شود، حفظ کنند و گفت: ما سرتاپا در خدمت مردم هستیم چرا که خداوند متعال ما را برای کارکردن آفریده است.

پارکینگ فرهنگ در چهار طبقه ظرفیت پارک ۳۰۰۰ خودرو دارد که در حال حاضر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در حال اجرا است. با احداث این پارکینگ یکی از بزرگترین معضلات منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برطرف می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار