ورود به چه بوستان هایی در روز طبیعت ممنوع است؟

تهران (پانا) - در روز طبیعت ورود به پارک سرخه حصار و پارک پردیسان ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۷۴۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ورود به چه بوستان هایی در روز طبیعت ممنوع است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، به منظور اجرای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، پارک طبیعت پردیسان برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری تعطیل است. همچنین از عموم شهروندان گرامی درخواست می شود با رعایت مسایل بهداشتی و ماندن در منازل، از تجمع و اطراق در پارک پردیسان بپرهیزند.

همچنین شهردار منطقه۱۳ در جلسه هماهنگی برای جلوگیری از تجمع در روز طبیعت از اتخاذ تمهیداتی برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: ورود به بوستان «سرخه‌حصار» در 13 فروردین روز طبیعت ممنوع است.

مجتبی شکری در این جلسه با اشاره به دستور شهردار تهران و دستورالعمل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت دورهمی و تجمع در روز طبیعت گفت: با توجه به وضعیت نارنجی استان تهران و خطر موج چهارم ویروس کرونا از عموم شهروندان درخواست می شود، برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان همانند سال گذشته به بوستان ها و فضای جنگلی شرق تهران مراجعه نکرده و در این زمینه همانند دیگر فعالیت ها ، یاری گر مدیریت شهری منطقه برای قطع زنجیره سرایت ویروس کرونا باشند.

شهردار منطقه۱۳ ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و راهنمایی شهروندان برای جلوگیری از تجمع در روز طبیعت گفت: از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای جلوگیری از تجمع در بوستان ها و معابر عمومی با هماهنگی پلیس راهور و ستاد بحران ، سازمان آتشنشانی و... استفاده می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، وی با بیان اینکه از طریق تبلیغات محیطی، نصب بنر در پرتابل های سطح منطقه و ظرفیت رادیو پارک خطرات تجمع در روز طبیعت گوشزد می شود، افزود: با هماهنگی پلیس راهور، از توقف خودروها در بزرگراه شهید دوران و مسیرهای منتهی به بوستان جنگلی سرخه‌حصار ممانعت به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار