سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم

فضای بوستان‌ها باید برای خانواده ها امن باشد

قم(پانا)- سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم عنوان کرد بوستان‌ها باید فضایی مناسب برای حضور خانواده‌ها باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فضای بوستان‌ها باید برای خانواده ها امن باشد

حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه فضای بوستان‌ها باید فضایی مناسب برای حضور خانواده‌ها باشد، اظهار داشت: متاسفانه برخی اقدام‌های این فضای امن خانوادگی را خدشه دار کرده و مطلوب نیست و باید برای آن تدبیر شود.
وی با تاکید بر اینکه فضای بوستان‌ها باید فضایی مناسب برای حضور خانواده‌ها باشد خاطرنشان کرد: برخی معضل‌های ایجاد شده در بوستان‌ها در اثر ناآگاهی برخی شهروندان است، باید درباره کارکرد بوستان‌ها و اختصاص آن به خانواده‌ها اطلاع رسانی شود و حضور حیوان‌ها و یا کشیدن قلیان و دخانیات در بوستان‌ها به هیچ عنوان مطلوب نیست.
سرپرست فرهنگی شهرداری قم، اجرای برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها را طرح دیگری برای بهبود فضای این اماکن عنوان و تصریح کرد: ما برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی از جمله جُنگ شادی را در بوستان‌ها به صورت مستمر با هم‌افزایی دیگر نهادهای فرهنگی شهر اجرا می‌کنیم تا بتوانیم شاهد اتفاق‌های خوبی در شهر باشیم.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل تحریری معاون دادستان قم نیز گفت: استعمال دخانیات، بدپوششی توسط برخی آقایان و خانم‌ها و همچنین ورود حیوانات به بوستان‌ها ممنوع و خط قرمز است و با هر موردی که امنیت و آرامش روانی شهروندان را خدشه‌دار کند، برخورد خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه بوستان‌ها اماکنی خانوادگی برای گذراندن اوقاتی خوش به دور از مشکل‌های روزمره برای شهروندان در دل طبیعت هستند اظهار داشت: استفاده از دخانیات در اماکن عمومی به‌ویژه بوستان‌ها، طبق تبصره یک ماده ۱۳ قانون کنترل و مبارزه با دخانیات و ماده هفت آیین‌نامه آن جرم انگاری شده است.
تحریری ادامه داد: بر این اساس استعمال دخانیات به‌ویژه قلیان در بوستان‌ها ممنوع بوده، همشهریان موارد را به ما گزارش کنند تا برخورد لازم با آن‌ها صورت بگیرد.
این مقام قضایی با تاکید بر اینکه در صورت تمکین نکردن به قانون بدون هیچ اغماضی با برهم زنندگان آسایش شهروندان برخورد خواهد شد خاطرنشان کرد: بد پوششی توسط برخی آقایان و خانم‌ها و همچنین ورود حیوان‌ها به بوستان‌ها ممنوع و خط قرمز ماست و با هر موردی که امنیت و آرامش روانی شهروندان را خدشه‌دار کند، برخورد خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار