معاون پرورشی و فرهنگی:

تجربه گرانسنگ دوران کرونا را در راه گسترش آموزش همراه با شیوه‌های نوین ادامه خواهیم داد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تجربه گرانسنگ دوران کرونا را در راه گسترش آموزش همراه با شیوه‌های نوین ادامه خواهیم داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی متن پیام علیرضا کاظمی به شرح زیر است:

بسم الله الخالق الاعظم

منّت خدای را که عمری دیگر باره بر ما ارزانی داشت و سالی پر از فراز و فرود بر صفحات عمر ما افزود.

شاید به جرات بتوان گفت سال 1399 سال آزمون الهی برای جامعه بشری بود زیراآغاز این سال با همه گیری بیماری منحوس کرونا در سراسر دنیا و ایران عزیزمان همراه بود شیوع این بیماری همه آیین ها، مراسم و برنامه های مذهبی، ورزشی و اجتماعی بزرگ بسیاری را در دنیا تحت الشعاع خود قرار داد و فضای تعلیم و تربیت کشور نیز بی تاثیر از این بیماری نبود.

اما در همان آغازین روزهای گسترش این بیماری و تعطیلی فضاهای آموزشی و پرورشی شعار «مدرسه تعطیل است و آموزش و پرورش تعطیل نیست» با همت و تلاش شبانه روزی فرهنگیان عزیز در جامعه فرهنگی و خانواده ها نور امیدی را تاباند و دانش آموزان در فضای امن خانه به آموزش و یادگیری خود ادامه دادند.

اکنون پس از عبور از این یک سال پر تلاطم و با تبدیل تهدید کرونا به فرصت، «زیست بوم جدیدی» در سپهر تعلیم و تربیت شکل گرفته است و دستگاه معظم تعلیم و تربیت کشور متوجه سایر شکل های آموزش و یادگیری- یاددهی شده است. و این تجربه گرانسنگ را در راه گسترش آموزش همراه با شیوه های نوین ادامه خواهد داد.

در آستانه سال نو و بهار طبیعت همانگونه که خداوند باریتعالی در قرآن کریم می فرماید: فَانْظُرْ إِلى‌ آثارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیْفَ یُحْیِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها إِنَّ ذلِکَ لَمُحْیِ الْمَوْتى‌ وَ هُوَ عَلى‌ کُلِّ شَیْ‌ءٍ قَدِیرٌ؛ پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را بعد از مرگش زنده مى‌کند. همانا خداست زنده کننده‌ى مردگان و او بر هر چیزى قدرت دارد.( 50 سوره روم)، ما نیز باید به پیروی از این طبیعت پوسته های کهنه و مندرس را از خود دور کنیم و زندگی تازه ای را آغاز کنیم.

آغاز ین روزهای سال نو همزمان شده است با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، خاتم اوصیا و عصاره انبیا حضرت صاحب الامر امام زمان (عج) که دعایمان در لحظه تحویل سال کوتاه ترین دعا برای بزرگ ترین آرزو اللّهم عَجل لِولیکَ اَلْفرَج به امید ظهور و پایان غیبت حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

اینجانب تقدیر و تشکر فراوان از زحمات و تلاش های مدافعان سلامت و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت دارم و فرارسیدن سال نو ، نوروز باستانی و میلاد حضرت بقیه الله مهدی صاحب الزمان (عج) را خدمت جامعه فرهنگیان، دانش آموزان عزیز و خانواده های محترمشان تبریک و تهنیت عرض می کنم و آرزوی تندرستی و شفا برای بیماران و طلب غفران الهی برای درگذشتگان را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار