بخش اول دهکده ورزشی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار کلنگ زنی شد

تبریز (پانا) - بخش اول دهکده ورزشی دانش آموزی در تبریز در مساحت کلی یک هزار و ۸۲۳ متر مربع افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بخش اول دهکده ورزشی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار کلنگ زنی شد

این دهکده ورزشی در قالب سالن چند منظوره با متراژ سالن بدنسازی ۱۷۶ مترمربع، سالن فوتسال یک هزار و ۲۸۶ مترمربع ، بخش اداری ۲۰۶ مترمربع و میدان فوتسال ۸۰۰ مترمربع و با هزینه ۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.همچنین در حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استان زمین های ورزشی تنیس، والیبال ساحلی و زمین چمن مصنوعی این دهکده کلنگ زنی شدند.

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن بیان اینکه آموزش و پرورش وظیفه انسان سازی دارد گفت: استیلای یک کشور از راه تضعیف خانواده و تعلیم و تربیت است و دانشمندان اثبات کرده اند که این مهم برای فروپاشی یک کشور کافی است.

محمدرضا پورمحمدی با بیان اینکه تعلیم و تربیت جزو دین ما است، گفت: باید با همکاری و فراهم ساختن زیرساخت های مناسب تربیتی گام های بسیار اساسی برای حفظ کشور برداریم.

یوسف داودی رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی نیز در افتتاح فاز اول دهکده ورزش دانش اموزی گفت: ما در استان شاهد تغییرات و رشد زیادی هستیم که در نتیجه تلاش های مسئولین در آموزش و پرورش و نوسازی و همچنین خیرین بزرگوار است.

وی افزود:گسترش فضاهای ورزشی در تمامی شهرها و روستاها بسیار مهم است و آموزش و پرورش باید تلاش کند دانش آموزان با ورزش مانوس شوند و شخصیت ورزشی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه استان ما سرد است و نیاز به مکانهای سرپوشیده وگرم برای ورزش دانش آموزان دارد اضافه کرد: در این ساختمان ها به هوشمند سازی، مقاوم سازی و عایق حرارتی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار