معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

احداث دهکده‌های ورزشی گامی در راستای توسعه ورزش دانش‌آموزی است

شیراز (پانا) - به گفته معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، با همراهی و حمایت مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان برای توسعه ورزش دانش‌آموزی در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
احداث دهکده‌های ورزشی گامی در راستای توسعه ورزش دانش‌آموزی است

صادق ستاری فرد، در آیین احداث خوابگاه دهکده ورزش دانش‌آموزی و سالن زورخانه‌ای و پهلوانی استان فارس اظهار کرد: با پشتیبانی و حمایت وزیر آموزش و پرورش با هدف تقویت ورزش آموزشگاهی در رشته‌های پایه، توپی و رزمی را توسعه و تقویت کنیم.

در این دهکده‌ها مسابقات ورزشی و المپیادها را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای احیا و تقویت هویت ایرانی اسلامی اقدام به تاسیس 32 زورخانه دانش‌آموزی شده است، افزود: یکی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری مسابقات ورزشی، وجود زیرساخت‌ تربیتی است که در این طرح تلاش خواهیم کرد خوابگاه‌های با کیفیتی را نیز احداث کنیم.

وی ادامه داد: این اعتبار را با تمرکز بر مناطق محروم و لازم التوجه به ایجاد دهکده‌های ورزشی و سالن‌های سرپوشیده و خرید ابزار‌آلات ورزشی هزینه خواهیم کرد.

خوابگاه دهکده ورزش دانش‌آموزی در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و زیربنای 8 هزار مترمربع در 8 طبقه با اعتباری بالغ بر 560 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

همچنین سالن زورخانه ورزشی در زمینی به مساحت 400 مترمربع و اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار