معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد:

دانش‌آموزان محروم از امکانات مجازی، نیز حق تحصیل دارند

ملارد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد، از تولید درسنامه برای دانش‌آموزان محروم از لحاظ دسترسی به امکانات فضای مجازی، با همکاری راهبران آموزشی چندپایه و راهبران آموزشی گروه‌های آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان محروم از امکانات مجازی، نیز حق تحصیل دارند

رقیه عبدالمالکی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد در مورد این طرح اظهار کرد: در راستای اجرای عدالت آموزشی در دوران شیوع بیماری کرونا، گروه معاونت آموزش ابتدایی تصمیم گرفت برای آموزش دانش‌آموزان فاقد دسترسی به رسانه‌های جمعی و اینترنت و فضای مجازی اقدام به تولید درسنامه کند.

او ادامه داد: اولین جلسه با این موضوع، در تاریخ سی ام مرداد ۹۹ برگزار شد، مقدمات تهیه و تولید درسنامه برای سال تحصیلی 1400-1399 کلید خورد و راهبران آموزشی با برگزاری جلسات حضوری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به آموزش معلمان با هدف تولید درسنامه اقدام کردند.

عبدالمالکی تصریح کرد: باهمت معلمان پرتلاش منطقه درحرکتی جهادگونه حدود ۷۸ همکار در حال حاضر در تولید درسنامه فعالیت شبانه‌روزی دارند تا در اول هر ماه درسنامه‌ها به دست دانش‌آموزان برسد و تاکنون درسنامه پنج ماه تولید شده است.

او خاطرنشان کرد: نکته قابل اهمیت این است که این درسنامه به عنوان اولین و بهترین درسنامه نه تنها در سطح شهرستانهای استان تهران بلکه در سطح کشور بوده و در مناطق و استان‌های دیگر همکاران و دانش‌آموزان از این بسته‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار