خدیجه آزاد: مجلس دانش آموزی بستری امن برای پرورش فعالیتهای اجتماعی دانش آموزان است

تهران ( پانا ) - خدیجه آزاد، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 5، ضمن اعلام خبر برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی در آموزش و پرورش منطقه 5، اظهار امیدواری کرد دانش آموزان با شرکت هرچه فعالتر در تشکلات دانش آموزی، زمینه ساز توسعه توانمندیهای فرهنگی و اجتماعی شوند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
خدیجه آزاد: مجلس دانش آموزی بستری امن برای پرورش فعالیتهای اجتماعی دانش آموزان است

شنبه 6 دی ماه 1399 انتخابات مجلس دانش آموزی در سطح منطقه5 برگزار شد. این انتخابات به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد انجام شد.

خدیجه آزاد، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه5، که متولی برگزاری این انتخابات در سطح مدارس منطقه5 است در سخنانی گفت: دانش آموزانی که به این عرصه وارد می شوند در واقع زمینه استعداد اجتماعی خود را به نمایش میگذارند. اغلب این دانش آموزان از حصار فردیت خود خارج شده اند و آمادگی خود را برای ورود به مسائل اجتماعی نشان می دهند. به این ترتیب استعدادهای نهفته آنها پرورش می یابد. و هر چه در این زمینه فعالتر باشند خود نیز بیشتر رشد می کنند و می توانند مسائل را از زاویه دید بالا ببیند و درباره آن بیندیشند و راهکار ارائه کنند و نیز از مشکلات سایر دانش آموزان و مدارس وراههایی که برای حل مشکلات بکار برده اند مطلع می شوند.

همچنین بچه ها، با توجه به اینکه خود در متن جامعه دانش آموزی حضور دارند و درباره مسائل دانش آموزان و مدارس آگاه هستند، رابط خوبی بین مدارس و مسئولین می شوند.

و نیز دانش آموزان منتخب، بعنوان نماینده منطقه، در سطح استان می توانند مشکلات و مسائل منطقه را شناخته و انعکاس دهند.

وی در پایان برای همه دانش آموزان داوطلب ونیز برای منتخبین آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار