مدیر آموزش و پرورش منطقه۵ اعلام کرد:

تجمیع اندوخته معلمان و همکاران پرورشی منطقه منجر به ارتقای کیفیت آموزش و پرورش می شود

تهران (پانا ) - مدیر آموزش و پرورش منطقه5 در  جلسه کمیته جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی، دستیابی به اندوخته ها و تجارب همکاران شاغل در مدارس را یک بانک اطلاعاتی مفید بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تجمیع اندوخته معلمان و همکاران پرورشی منطقه منجر به ارتقای کیفیت آموزش و پرورش می شود

جلسه کمیته جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی، با حضور یدالله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 برگزار شد.

در جلسه کمیته جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی، که در واحد مشاوره منطقه5 برگزار شد، داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و کارشناس مسئولان معاونت پرورشی و سایر اعضای کمیته نیز حضور داشتند. این جلسه با هدف انجام برنامه ریزی مناسب برای دستیابی به اندوخته های تجربی و مستند معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی و تحصیلی و شغلی دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس طرح ریزی شده است.

در ابتدای جلسه یدالله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه5 با تاکید بر اهمیت ویژه فعالیتهای پرورشی و تاثیر آن در تمام جنبه های تعلیم وتربیت نسل جدید گفت: تجمیع اندوخته ها و تجارب همکاران سبب ترغیب و تشویق آنان برای حضور هر چه بیشتر و موثرتر در عرصه های پژوهشی و تربیتی می شود و درنتیجه ارتقای کیفیت خدمات تربیتی و مشاوره ای را در پی دارد.

در ادامه داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، با ارائه شرح مختصری از فعالیتهای انجام شده به تشریح اهداف جشنواره و شرح وظایف اعضای کمیته پرداخت.

سپس محورهای ارائه تجربیات، ویژگی نوشتاری تجربه، مشخصات تجربه، موارد مورد لحاظ جهت اجرای جشنواره، تدوین تاریخ جلسات توجیهی جهت هماهنگی امور و مراحل انتخاب نفرات برتر در سطح منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار