هدف مهم حوزه پرورشی کاشمر نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان است

کاشمر(پانا)-معاون پرورشی وتربیت بدنی آوزش و پرورش کاشمر درمدیران و کارشناسان دارالقرآن ها گفت هدف مهم حوزه پرورشی در شهرستان کاشمر ‏با عنایت به سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، توجه ویژه به این مهم و ارائه راهکار های لازم جهت نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان ‏است.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف مهم حوزه پرورشی کاشمر نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان است

حامد ناصری به مناسبت هفته قرآن و عترت ضمن تبریک ایام و تشکر از فعالیت های انجام گرفته گفت: قرآن تجلی دهنده روح و روان آدم هست. دراین زمان که انواع انحرافات و مشکلات دامنگیر بشربویژه قشر جوان ونوجوان است بهترین راه برای درامان ماندن از آسیب و هجمه شیطان پناه بردن به قرآن و توسل به معارف دلنشین آن است.

وی ادامه داد: هدف مهم حوزه پرورشی در شهرستان کاشمر با عنایت به سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، توجه ویژه به این مهم و ارائه راهکارهای لازم جهت نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان است.

ناصری افزود: درحال حاضر باتوجه به وضعیت آموزش غیرحضوری، پرورش و امور تربیتی نیز دوشا دوش آموزش حرکت کرده و باتولید محتواهای غنی قرآنی وتربیتی سعی کرده رسالت خویش را به انجام برساند.اجرای مسابقات قرآن در سطح آموزشگاه ها و شهرستان، اجرای طرح درسهایی از قرآن برگزاری مجازی گفتمان های دینی و عقیدتی، تولید محتوای قرآنی واسلامی به ویژه در زمینه نماز و اهل بیت شناسی از برنامه های مهم اجرایی در سطح مدارس است که بحمدلله آثار ونتایج بسیار زیاد آن مورد رصد و پالایش قرار گرفته است‌‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار