دیدار فعالین حوزه قرآنی آموزش وپرورش با امام جمعه کاشمر

کاشمر(پانا)- همزمان با آغاز هفته قرآن عترت جلسه دیدار معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش به همراه تعدادی از همکاران ‏ومدیران دارالقرآن ها با امام جمعه شهرستان کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فعالین حوزه قرآنی آموزش وپرورش با امام جمعه کاشمر

سید کاظم طباطبایی امام جمعه کاشمر در دیدار با معاون پرورشی تربیت بدنی ،کارشناس قرآن وعترت و مدیران دارالقرآن های کاشمر گفت: قرآن واهلبیت همواره در کنار یکدیگر وباهم هستند وهرگز از هم جدا نخواهند شد.

وی افزود: هدف وبرنامه دشمن جدایی این دو از هم است و هر گاه مسلمانان از این دو در کنار هم غافل شوند دچار انحراف و سقوط میشوند، تشکیل گروه های انحرافی مانند داعش و... حاصل همین جدایی است. قرآن وعترت باید درکنار هم و همراه هم مورد توجه قرار گیرند.

امام جمعه فعالیت های قرآنی در شهرستان کاشمر را امیدوار کننده و دلگرم کننده است دانست و گفت:آموزش وپرورش باید توجه ویژه ای به امر پرورشی در مدارس داشته و از فعالیت های پرورشی و حوزه پرورشی حمایت فروانی داشته باشد تا شاهد رشد اخلاقی بیش ازپیش نسل نوجوان و دانش آموز گردد‌.

وی ضمن آرزوی توفیق وسعادت برای همه فعالان قرآنی از انتصاب نیروی جوان در کسوت معاونت پرورشی وتربیت بدنی که با تلاش ونیروی جوانی میتواند باعث ایجاد شور و پیشرفت دوچندان در این حوزه شود، تقدیر کرد.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از فعالیت های قرآنی آموزش و پرورش توسط حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار