معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

شرکت 58 هزار نفر از دانش آموزان کردستان در مسابقات پرسش مهر دانش آموزی

سنندج(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد در بیست و یکمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری تا تاریخ 17 آذر ماه 99 تعداد 58 هزار و 800 نفر از دانش آموزان استان آثار خود را در سامانه همگام بارگذاری کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 58 هزار نفر از دانش آموزان کردستان در مسابقات پرسش مهر دانش آموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام دانش آموزان و فرهنگیان در بیست و یکمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران از 15 مهر ماه سال جاری شروع شده که مهلت ثبت نام برای دانش آموزان تا اول دی ماه و برای فرهنگیان تا 15 دی ماه 99 خواهد بود.

نریمانی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی در بستر سامانه همگام برگزار و آثار در مرحله مدرسه توسط دانش آموزان و فرهنگیان علاقمند و شرکت کننده در سامانه همگام ثبت و بارگذاری خواهد شد.

وی افزود: تا تاریخ 17 آذر ماه 99 تعداد 58 هزار و 800 نفر از دانش آموزان استان در سامانه همگام ثبت نام و آثار خود را بارگذاری کرده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان همچنین از شرکت 31 هزار و 469 نفر از دانش آموزان استان در سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی هنری و بارگذاری آثار این دانش آموزان در سامانه همگام خبرداد و گفت: ثبت نام این مسابقات از اول آذر ماه به صورت مجازی در سامانه همگام شروع و تا دهم بهمن ماه 99 ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار